MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Hobbytrade Di.4 och Märklin K-räls

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Ocke Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 27 desember 2016
Land: Sverige
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ocke Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Hobbytrade Di.4 och Märklin K-räls
    Sendt: 21 mars 2017 kl. 03:02
Jag skulle någon gång i framtiden hemskt gärna vilja köpa ett Hobbytrade Di.4 för AC, men en sak gör mig lite orolig. När jag köpte min NMJ Di.3 så blev jag varnad att "allt modernt" har problem med K-rälsen. Mycket riktigt så har min Di.3 problem. Plogarna tar i piggarna trots att jag filat bort ganska mycket, och släpskon tryckte upp boggin den sitter på. Därför undrar jag om någon här på forumet kan säga mig hur Di.4:an klara sig? Har ni haft några problem med era modeller på K-räls?
Spårvagnskonduktör från Stockholm
Til toppen
Ocke Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ocke Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 mars 2017 kl. 01:15
Ingen som kört dessa Di.4 på K-räls?
Til toppen
Frans Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér Frans Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 mars 2017 kl. 10:45
Det er ingen problemer ved å kjøre disse lok på alle typer av Märklin skinner.
Hilsen, Frans
Til toppen
Ocke Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ocke Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 mars 2017 kl. 14:52
Perfekt, det var kul att höra. Big smile

Då passar jag på att fråga samma sak om Di.6, för de tillverkades ju ungefär samtidigt, och jag har en kompis som är intresserad av en sån i AC utförande.
Til toppen
hamoell Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 10 juni 2012
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér hamoell Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 mars 2017 kl. 21:03
Det er ingen av Hobbytrade lok som skal ha problem på Marklin matriell

Min pusher: www.glm.no
Til toppen
Ocke Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ocke Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 mars 2017 kl. 23:25
Då tror jag att min vän kommer bli glad att höra det. Smile
Til toppen
Wickerman Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Wickerman Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 desember 2017 kl. 17:46
NMJ har lave ploger som til tider funker dårlig også på DC. Hobbytrade Di4 har plogen kanskje for høyt, men da slipper man at plogen butter borti skinner skjøtter og annet som måtte ligge i vegen.

Endret av Wickerman - 04 desember 2017 kl. 17:47
A matter of life and death
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.