Grunne plastbyggesett (Faller osv.)? |
Post Reply |
Author | |
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 april 2016 at 13:43 |
Hei!
Siden jeg tok opp hobbyen for noen år siden har jeg egentlig bare bygget lasercut og resin byggesett. Nå er neste husprosjekt en Remabutikk med utgangspunkt i Fallers Aldi supermarked. Jeg skal male om noen av delene, men da ble jeg egentlig usikker. Trenger man å grunne plastbyggesett? (Typ Tamiya surface primer). Jeg husker at jeg ikke gjorde det da jeg hold på med slike sett i min ungdom, men det var maling med pensel og til dels særs varierende sluttresultater... Noen med erfaringer? StenR
|
|
jarleek
Medlem i MJF Joined: 20 juli 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 57 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har gode erfaringer med å bruke Tamiya Surface Primer før maling vs. å male uten grunning! Så det vil jeg anbefale.
|
|
Jarle VE
Fersking i TMJK |
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk! Da blir det slik:-)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |