MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Grundsetbanen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Grundsetbanen

Post Reply Post Reply
Author
oddrune View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote oddrune Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Grundsetbanen
    Posted: 21 januar 2010 at 09:58
Hei!
Jeg har tegnet ferdig "Løten Stasjon", problemet er å få den ferdig, kan noen hjelpe? Savner og svar i fra"Hjellum Stasjon"

MVH
Odd Rune
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 januar 2010 at 19:45
Hei hei Odd Rune!

Jeg sa en tid tilbake at jeg kunne bygge Hjellum. Jeg har ikke anelse for når jeg eventuelt kan starte med det, så hvis du finner noen andre som kunne tenke seg det, så er det bare å gjøre det Smile Jeg flytter litt rundt for tiden, som dessverre gjør det vanskelig å starte med bygging. 
Skal nå et halvt år til Narvik blant annet Tongue Kunne ha bygd den der oppe, men kanskje litt vanskelig å få den ned hit igjen LOL
Jeg skal oppe til Kløfta Mj neste uke, er du der da? Kunne vært artig å sett litt på planene dine.

Mvh

Christian

Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 januar 2010 at 23:43
Hei Odd Rune !

Jeg kommer til Kløfta neste torsdag med Christian, da kan vi snakkes nærmereSmile
Beklager at jeg måtte avslutte vår samtale så brått i dag, men kaffe og grut randt ut over bord og møblerConfused da jeg pratet med deg !
Vil veldig gjerne høre mer om prosjektet ditt, og vil gjerne vurdere hva jeg kan bidra med ! 

Edited by LokoJon - 21 januar 2010 at 23:44
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
oddrune View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote oddrune Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 januar 2010 at 09:19
Hei!

Dette høres nesten ut som at det skulle være slutt med ett kvinnfolk som vil være hyggelig tross alt. Gleder meg til neste åpen dag på KMJK, skal prøve og være der, ellers vet vår formann og vår kasserer om dette. Planene ligger i ei mappe i hylla mi der nede.

MVH
Odd Rune
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.