Gratulere |
Svar ![]() |
Forfatter | ||
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 06 november 2005 Land: Norway Status: Utlogget Points: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20 juli 2008 kl. 16:32 |
|
Da vil jeg gratulere ASAI m/familie med en liten gutt som kom til verden idag. Enda en MJ`er er kommet til verden! Gratulere så mye!!! Endret av Ørjan - 20 juli 2008 kl. 16:33 |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
![]() |
||
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 09 januar 2006 Land: Norway Status: Utlogget Points: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gratulerer:)
|
||
Tut, tut.
|
||
![]() |
||
asai ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 27 september 2007 Land: Norway Status: Utlogget Points: 254 |
|
Mange takk for det.
For de av dere som følger litt med har vel fått med seg at det er offisiell flaggdag i dag. Nå er det enda en grunn til det. ![]() En litt spesiell ting som skjedde inne på fødestuen når nurket var ca 1 time: Jeg sa høyt: "Lurer på hva slags lok jeg skal kjøpe til deg?" Da åpnet han øynene å så på meg. Ble nesten skremt... ![]() |
||
![]() |
||
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 04 januar 2007 Land: Bergen Status: Utlogget Points: 1451 |
|
![]() ![]() |
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
![]() |
||
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norge Status: Utlogget Points: 1284 |
|
Ja det jelle å hålla fokus på d så e viktigt Terje
![]() Gratulerer så mye alle sammen Terje.
|
||
![]() |
||
eibro ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Medlem siden: 04 september 2007 Land: Norway Status: Utlogget Points: 264 |
|
Gratulerer.
|
||
Eirik
|
||
![]() |
||
asai ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 27 september 2007 Land: Norway Status: Utlogget Points: 254 |
|
Mange takk Jon Einar. Jeg lever etter ordtaket: "Den skal tidlig krøkes som god krok skal bli." ![]() Viktig og legge grunnlaget tidlig. Du vet jo hvor jeg selv bodde når jeg ble født... ![]() |
||
![]() |
||
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Medlem siden: 06 november 2005 Land: Norway Status: Utlogget Points: 818 |
|
Glemte å spørre om den lille har fått et navn |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
![]() |
||
|
Nei, vi er ikke enige om det enda... Foreløpig går han bare under Bøgvall.. ![]() |
||
![]() |
||
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norge Status: Utlogget Points: 1284 |
|
Det kan jo være du finner et passelig navn litt nede i denne tråden
![]() |
||
![]() |
||
|
Hehe, mange bra navn der, men spørs om kona blir fornøyd. Ellers har vi Thomas som en mulighet... ![]() |
||
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |