MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Gleng hagetreff

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Heine Pedersen Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Heine Pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Gleng hagetreff
    Sendt: 04 juli 2012 kl. 12:42
Her er noen bilder fra et par treff Gleng MJ-klubb har hatt hos en av gutta i klubben.

Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 22 februar 2008
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 juli 2012 kl. 17:46
Flotte bilder, Heine, takk for at du deler de. Masse inspirasjon å hente der!Smile

Artig å se det anlegget der i sommerskrud også forresten, tror jeg har sett YouTube-videoer fra vinterkjøring der tidligere.

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Til toppen
janingar Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 30 april 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér janingar Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 04 juli 2012 kl. 21:04
Kjempefine bilder og flott anlegg Smile Noe sånt jeg drømmer om å en gang kunne bygge. Må bare skaffe meg  et hus med hage først. Får sette i gang å spare Big smile Hvilke skala er de togene i? Det store damlokmotivet var ikke akkurat lite.
Jan Ingar
Mitt galleri
Til toppen
eika Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 01 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér eika Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 juli 2012 kl. 00:28
Sitat: janingar janingar skrev:

Kjempefine bilder og flott anlegg Smile Noe sånt jeg drømmer om å en gang kunne bygge. Må bare skaffe meg  et hus med hage først. Får sette i gang å spare Big smile Hvilke skala er de togene i? Det store damlokmotivet var ikke akkurat lite.
spor 2m, i utgangspunktet 1:22,5
Når går toget fra Skråvika?
Til toppen
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Heine Pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 juli 2012 kl. 07:23
Til toppen
Overkonduktøren Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 24 desember 2010
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Overkonduktøren Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 juli 2012 kl. 11:45
Nice chuff, but where's the smoke? Wink
Neida, -flott anlegg, og flott materiell! Thumbs Up
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Til toppen
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Heine Pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 juli 2012 kl. 12:25
Røken var inne i flaska som stod igjen hjemme. ConfusedWink
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.