MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Märklin 37754, El 12
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Märklin 37754, El 12

 Post Reply Post Reply
Author
cmi View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 26 juni 2011
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cmi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Märklin 37754, El 12
    Posted: 09 april 2016 at 20:46
Hei. Noen som har forlag til hvorfor el12 jeg har ikke vil koble opp?? Søker den opp med ms2 så kommer det at ingen lokomotiv er funnet, den står og blinker i lysene og alt virker normalt, men på slutten så slår alt lys seg på og blir stående på, selv om den ikke er funnet... Slår jeg systemet av og på så står fortsatt lys på... Forslag??
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2016 at 08:59
Du kan prøve å legge den inn via databanken som ligger i ms2. Eller legge den inn manuelt med adr 12.
Vis dette ikke virker må du kanskje nullstille dekoderen i lokket, med å legge den inn manuelt og så gå i menyen til lok og resette dekoder

Min pusher: www.glm.no
Back to Top
cmi View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 26 juni 2011
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cmi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2016 at 11:43
Den ligger ikke inne på databanken. Skal prøve å legge den inn manuelt med adr 12.
Når du sier restarte dekoder, er det samme som å restarte lok, eller hvordan restarter man en dekoder man ikke har fått koblet opp?
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2016 at 16:30
Ja det er det samme. prøv en restart. Vis ikke dette hjelper er det kanskje noe mer galt med dekoderen og du bør kontakte butikken evnt der det ble kjøpt.

Min pusher: www.glm.no
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.