MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - "Ut på tur - alltid sur"...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

"Ut på tur - alltid sur"...

 Post Reply Post Reply
Author
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: "Ut på tur - alltid sur"...
    Posted: 09 februar 2016 at 12:28
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner

Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet.
Back to Top
ArveG View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 30 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ArveG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2016 at 21:48
Jeg skal dit.

Hilsen

ArveG
Back to Top
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2016 at 22:10
Knegg... Lurer ikke meg, Arve - har nok hørt at vi skal på samme tur! Kom deg på Fjasboka, så får du all infoen rundt turen. Knallhyggelig at du blir med!
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner

Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet.
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2016 at 23:01
Det er to til i 16mm - miljøet som skal på tur i tillegg til dere. Jeg formidler kontakt! Litt misunnelig - men hobby er også beinhard prioritering. For min del blir det tur til The Doncaster Show i mai- nå flyttet dit fra Harrogate. Dette er mer Engineering- messe, med all mulig livesteam fra 16mm og oppover ( sikkert nedover også...). Jeg planlegger en enkel Gauge 5 - bane i hagen og da er det erfaringsmessig lurt å ta en tur til UK. Akkurat som vi gjorde når vi startet importen fra Roundhouse i 2000. Det er noe med å se, røre, lære og se utvalget. Pr. I dag står ikke 16mm i Norge noe tilbake i forhold til i UK, menjeg tror det er noe tid før vi kan si det samme om enda større skalaer selv om Norsk Modell og Dampforenings medlemmer virkelig er gode. Alt er bare så mye større i UK.......I alle fall: Gled dere til tur!
krsven
Back to Top
ESI View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 04 januar 2013
Status: Offline
Points: 84
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ESI Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2016 at 20:18
Må bare si det her også; JEG SKAL! Morten lokket, og kona ga klarsignal (litt usikkert hva dette kommer til å koste meg i ettertid dog), så nå er billetter handlet og nedtelling startet. Dette blir moro!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.