MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Plog til Di3
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Plog til Di3

 Post Reply Post Reply
Author
OleM View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 04 juni 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OleM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Plog til Di3
    Posted: 22 oktober 2005 at 17:14

Hei

Er det noen som vet om noen butikker i Norge som selger snøploger til Di3 som skal festes på foran? Omtrent maken til den som sitter på Jernbaneverkets Di3.628 på vinterstid... Husker at Pünther Spesialmodeller(?) hadde en type, men ettersom jeg forstår er virksomheten deres nedlagt...

MVH

Ole M 

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2005 at 17:29

Den varianten som jbv brukes finnes ikke i modell. Da denne har en annen fassong enn de øverige. Bmj bruker vanlig skjørt på sine modeller av den gule 628.

Punther har steng butikken... Men jeg vet ikke om er noen av butikkene som lagerfører deler, Nmj kanskje?? 

A matter of life and death
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2005 at 20:23

Modellcompagniet solgte vel Pünther deler så vidt jeg husker, mulgi de har noen igjen?

Eirik

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 00:15
Originally posted by eika eika wrote:

Modellcompagniet solgte vel Pünther deler så vidt jeg husker, mulgi de har noen igjen?

Eirik

Stemmer nok det

A matter of life and death
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 00:41

Originally posted by Wickerman Wickerman wrote:

Stemmer nok det

Det var vel i utgangspunktet derfor jeg skrev det da Lars...

Eirik

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 03:58
men sikker var du ikke
A matter of life and death
Back to Top
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 07:57
Av og til lurer jeg......
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 10:24

Originally posted by Wickerman Wickerman wrote:

men sikker var du ikke

Så du har altså vært innom Modellcompagniet og sjekket at de har noen igjen du da Lars? For hvis ikke så er det jo ikke korrekt når du skriver det er korrekt at de har noen igjen som jeg lurer på

Eirik

 

Back to Top
Steen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 12:11

Modellcompagniet har overtatt alle former fra Pünther - og vil komme med gjenopptrykk av de fleste modeller etterhvert som vi får renovert og gjennomgått alle former

Med vennlig hilsen

 

Steen Lorenzen
Modelltog AC skandinavia H0
http://www.modelltog.com
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 oktober 2005 at 16:46
Originally posted by Steen Steen wrote:

Modellcompagniet har overtatt alle former fra Pünther - og vil komme med gjenopptrykk av de fleste modeller etterhvert som vi får renovert og gjennomgått alle former

Med vennlig hilsen

Det var godt nytt Steen, for Pünther hadde mange pene ting som det er gledelig får leve videre

Eirik

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.