MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Trix Di2
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trix Di2

 Post Reply Post Reply
Author
Joelles modeller View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 30 oktober 2015
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joelles modeller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trix Di2
    Posted: 30 oktober 2015 at 01:24
Nå skal jeg i morgen bestille en Trix V60 DCC med lyd og Telexkobling. Lyd og Telex er jo et litt høyere nivå en den fra Roco som ikke har lyd. Og chassiet er i metall noe som gir vekt. Hjulene er sorte akkurat som på Di2. Hus en ting når dere ser bildet. Grønnfargen er helt feil og det er to minutter klatting med akrylmaling. Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med proffesjonell airbrushlakkering.

Jeg vet at grønnfargen er helt feil.




Edited by Joelles modeller - 30 oktober 2015 at 11:44
Joëlles Modeller
Back to Top
Joelles modeller View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 30 oktober 2015
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joelles modeller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2015 at 01:47
Litt bedre. I virkeligheten er det nesten korrekt grønnfarge


Joëlles Modeller
Back to Top
Joelles modeller View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 30 oktober 2015
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joelles modeller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2015 at 11:07
Først: glem alt om salg før jeg har en proff modell hjemme. To: jeg vet ikke lenger om stål er rette materiale men man lærer av og prøve og feile. Siden småprodusenten jeg har tegnet for har sett digitalt preview og mener at den blr tøff i stål så skal jeg først gjøre et forsøk i stål. Det er mulig at jeg må ha plast og da koster jeg meg på frosted extreme detailj. Han jeg har samarbeidet med har også planer om å printe i stål. Så får vi se.
Men igjen: glem alt om salg før jeg har en perfekt modell hjemme som jeg kan poste på dagen. Det samme gjelder priser.

Edited by Joelles modeller - 30 oktober 2015 at 11:08
Joëlles Modeller
Back to Top
Joelles modeller View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 30 oktober 2015
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joelles modeller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2015 at 11:39
Hvordan er markedet for Trix sin modell? Det er jo mange som vil ha lyd og Trix sin modell har det. (Og Telexkobling) noe annet som gir vekt er metallchassiet og den har trekkringer i gummi.
Hvis det blir metallkåper så blir det jo ytterligere vekt. Men jeg har blitt åpen for plast hvis resultatet er dårlig i metall.

Edited by Joelles modeller - 30 oktober 2015 at 11:49
Joëlles Modeller
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.