MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Trix Di2 med DCC lyd og Telexkobling
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trix Di2 med DCC lyd og Telexkobling

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trix Di2 med DCC lyd og Telexkobling
    Posted: 29 oktober 2015 at 23:04
Jeg inngikk en avtale med denne småprodusenten at han fikk Roco og jeg Marklin. Jeg spurte ham om jeg også kunne lage i Roco men vi hadde en muntlig avtale som jeg skal holde men det er i orden for han at jeg lager den i Trix. Da blir det DCC med lyd og Telexkobling samt 2-skinne. Trix lok koster 270€ og jeg tar ikke fortjeneste på loket. Nå er den på tilbud og så lenge den er på tilbud så kommer jeg også til å ha tilbud på mitt lok. Nå er den på 40% tilbud dvs 160€ og da betaler dere også 40% mindre. Dette er butikkpris. Totalpris kommer vi tilbake til når jeg har en håndfast modell i stål 100% perfekt. Jeg skal selge den som byggesett så lenge jeg ikke kan lakkere selv. Det som følger med i kitet blir da kåpe, 4 stigtrinn, og et Trix lokomotiv. Totalpris på det tar vi når jeg er så klar at jeg kan sende ferdig modell på dagen. Men billig - nei. Fin - ja. Tipper prisen blir litt under det NMJ tok for sin Roco Og litt over NMJ når tilbudet på Trix lokomotiv er over.
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.