MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Marklin Di2 og salg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Marklin Di2 og salg

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Marklin Di2 og salg
    Posted: 29 oktober 2015 at 19:32
Når jeg skal selge denne til en nylig utgått modell som mange butikker i Nederland har masse av, ønsker dere kåpen med eller uten lokomotiv? Lokomotivet er et med standard MFX. Prisen er 300€ for kåpen og en butikk jeg bruker mye har mange utgåtte lok på lager på tilbud, satt ned ca 60€. Ønsker dere en utgave med sorte hjul så koster den 245€ i butikken. Jeg kan selge kåpe med lokomotiv for 480€ eller 540€ hvis det har sorte hjul. (Utgave med sorte hjul koster 65€ mer) Jeg tar ikke fortjeneste på lokomotivet.
Løst vil den koste 300€. (Kåpen altså). Mulig kåpen for nytt MFX lokomotiv blir klar denne uken.


Edited by Helgejohan3 - 29 oktober 2015 at 19:37
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
spiderkjetil View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 10 februar 2009
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spiderkjetil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2015 at 20:50
Kan ikke forstå at noen vil betale så store summer for et liksom-Marklin-lok. Dette er ikke skikkelig Marklin uten offisiell utgivelse inkludert kvalitetseske.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2015 at 21:07
Originally posted by spiderkjetil spiderkjetil wrote:

Kan ikke forstå at noen vil betale så store summer for et liksom-Marklin-lok. Dette er ikke skikkelig Marklin uten offisiell utgivelse inkludert kvalitetseske.

Jeg ble anbefalt denne prisen eller 500 mer... Da holdt jeg meg på det laveste.
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2015 at 21:09
Originally posted by spiderkjetil spiderkjetil wrote:

Kan ikke forstå at noen vil betale så store summer for et liksom-Marklin-lok. Dette er ikke skikkelig Marklin uten offisiell utgivelse inkludert kvalitetseske.

Hva med NMJ sin liksom-Roco Di2 med metallkåpe noen år tilbake? Folk betalte der...
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2015 at 21:11
Eller amundsen hobby liksom-Marklin Di6 til 6500kr? De ble også utsolgt. Er det anderledes for meg? Jeg selger Di2-kåpe FOR Marklin V60. Jeg selger ikke Marklin Di2.
Eller du kan si, hvis lok følger med - en Di2 med Marklin understell. Er det noe galt?

Edited by Helgejohan3 - 29 oktober 2015 at 21:13
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2015 at 21:58
Jeg trekker alt av salg før jeg har en ferdig stålmodell montert på lok.
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,062 seconds.