MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Di2 i DC kanskje
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Di2 i DC kanskje

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Di2 i DC kanskje
    Posted: 27 oktober 2015 at 08:17
Jeg samarbeider med en respektert småprodusent i Norge (ønsker ikke å navngi) og jeg er den som tegner kåpen utvendig og selger til ham og han tipser meg om ting også ( fikk forresten bra komplement for høy grad av detaljer på det jeg har tegnet. ) Han har også lyst til å lage Di2 fra Mak men vi har inngått en avtale - jeg har A/C og han vil lage D/C. Han skal også lage kåpe i metall. Jeg er usikker på hvilket chassie han skal bruke med mener det er Roco, eller muligens Fleischman.
Så hvis han gjør noe ut av det også så kommer den i DC også. (Jeg tror ikke han vil røpe hvem han er men alt jeg kan si er at det er en høyt respektert småprodusent i Norge. ) Vi er onlinekamerater og skriver til hverandre. Han skrev i første Mail at jeg ikke måtte gi opp mitt prosjekt mitt med Marklin Di2 som nesten er ferdig, bare stigtrinn igjen, og han har alltid støttet meg. Å ha en respektert norsk småprodusent som har troen på meg og liker meget bra detaljnivået på det jeg lager er en sterk støtte for meg.

Edited by Helgejohan3 - 27 oktober 2015 at 08:21
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.