MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Ingen fremgang på lang tid. Selge eller fortsette?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Ingen fremgang på lang tid. Selge eller fortsette?

 Post Reply Post Reply
Author
Sollie View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 05 august 2015
Location: norge
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sollie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ingen fremgang på lang tid. Selge eller fortsette?
    Posted: 05 august 2015 at 17:36
Ja. Tiden går og jeg får ikke ut 'finger'n. En blanding av for mange andre hobby's ( rc tanks og 1/35 scala bygging + + ) gjør at denne togbanen støver ned. Et annet aspekt er at jeg var ung og dum når jeg kjørte i gang, så det er litt feil oppbygging av det hele her og der ( kork før landskap rundt raisers var ferdig, og ene siden er 'bedre' en den andre grunnet fremgang i teknikk osv :-) )









Nå kunne jeg tenkt meg å få litt mer gulvplass i hobbyrommet, og evnt bare selge unna. Eller plukke det pent ned og lage en noe mindre og 'L' formet bane inn mot veggen.



Trenger noen innspill her, , og gjerne noen bilder av 'L' baner som kan være greie å sette opp.

takk for titten

Back to Top
Sollie View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 05 august 2015
Location: norge
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sollie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 august 2015 at 17:42
Denne burde vel kanskje vært i 'Andre tema' tråden. Flytt i vei admin
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 august 2015 at 18:48
Hva med modelljernbane i 1/35? Da kombinerer du to av interessene dine.
Må selvsagt være smalspor for å ikke ta for mye plass. Er selv ganske fascinert av 600mm banene som ble bygget på begge sider av frontene under første verdenskrig.

Et hylleanlegg i den L-formen du skisserer ville gitt deg masse plass til titteskapsdiorama av den typen feks Anders Runnholm i Sverige har bygget.

Sjekk Anders sine bilder på Photobucket!




Edited by Håvard H - 05 august 2015 at 18:49
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 august 2015 at 23:03
Jeg synes dette anlegget ser fint ut. Synd å gi det opp.
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.