MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Anyrail er god planlegger for O-skala
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Anyrail er god planlegger for O-skala

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Anyrail er god planlegger for O-skala
    Posted: 02 august 2015 at 22:39
Et godt sporplanprogramsom går fra skal N til O er anyrail. Jeg brukte det programmet til å tegne sporplanen til O-skala-banen jeg skal bygge. Men G-skala har det ikke i programmet desverre.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 august 2015 at 22:43
Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Et godt sporplanprogramsom går fra skal N til O er anyrail. Jeg brukte det programmet til å tegne sporplanen til O-skala-banen jeg skal bygge. Men G-skala har det ikke i programmet desverre.


Neivel... I følge nettsiden www.anyrail.com så har de da mange bibliotek i G-skala:

Scale G/SM32/IIm
•Aristo-Craft
•Bachmann
•LGB
•Lionel
•Peco G-45
•Piko G
•Peco SM-32 Code 200
•Sunset Valley Railroad
•Thiel IIm
•Train Line 45
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Johannn View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 09 april 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Johannn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 august 2015 at 18:07
Her slår du på/av sporbibliotekene i Anyrail: File -> Options -> Libraries


Edited by Johannn - 03 august 2015 at 18:07
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 august 2015 at 00:08
Den versjonen av programmet er anderledes enn mitt program. I min versjon kan man ikke velge G-skala i biblioteket. I den versjonen jeg har så stopper det på O-skala og programmet ser helt annerledes ut.
Back to Top
Johannn View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 09 april 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Johannn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 august 2015 at 10:31
Då er det sikkert greit om du skriver kva versjon du har.
Då det er lettere å kunne gi deg råd og vink om ein vei kva du køyrer, videre kan det være greit og skrive kva platform du køyrer Anyrail på.
 
Eg køyrer AnyRail 5.21.1 på Windows 10, siste oppdatering vart lasta ned var i går.

Edit: lagt inn subversjonnummer etter at eg kom heim


Edited by Johannn - 07 august 2015 at 17:13
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 august 2015 at 16:58
Til og med den demoversjone som kan lastes ned gratis fra nett inneholder G skala. Vilken versjon er det du har. Er det Anyrail du har

Min pusher: www.glm.no
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.