MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - .dwg tegning av Fremo endestykker
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

.dwg tegning av Fremo endestykker

 Post Reply Post Reply
Author
Kristoffer6951 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 12 februar 2015
Location: Norge
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kristoffer6951 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: .dwg tegning av Fremo endestykker
    Posted: 09 juli 2015 at 20:35
Hei,

Som jeg har nevnt noen ganger allerede her på forumet har jeg tatt opp igjen hobbyen etter noen års pause (for de som har lest det)

Jeg ønsker i den forbindelse å bygge et lite anlegg i kjelleren med "Fremo moduler" slik at jeg ved evt. flytting enkelt kan demontere anlegget, samt at jeg etterhvert vil melde meg inn Fremo for å delta der med modulene.

Jeg lurer i denne forbindelse på om noen kan hjelpe meg med .dwg tegninger for endestykkene da jeg har en bekjent med fres som skal lage disse på fint vis til meg
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juli 2015 at 21:48
Tegninger kan lastet ned på ved å søke på fremo på nett. Kan prøve denne:http://mjwiki.no/wiki/Fil:OS-FREMO-F-201.gif

Min pusher: www.glm.no
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 juli 2015 at 22:30
Nå er de endestykkene "ille raske" å dak'e, men siden jeg reiser på ferie nå, kan jeg nok ikke få gjort noe på de første ukene Wink
..., men det er kanskje andre der ute ...
Bjørn Egil
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.