MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Arnold Krokodille Digital
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Arnold Krokodille Digital

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Arnold Krokodille Digital
    Posted: 17 juni 2015 at 10:16
Jeg tenkte å spare til Arnold Krokodille og gjøre den ( vel de, for jeg skal ha både brun og grønn) og sende inn for å gjøre dem digitale. Er de gode lok og greie å gjøre digitale med 126 kjøretrinn?

Edited by Helgejohan3 - 17 juni 2015 at 10:16
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 juni 2015 at 22:38
Jeg tenkte å spare til en sånn til meg selg. Dette er en Arnold N-skala krokodille. Er det plass til digitaldekoder i den?


Back to Top
Per Hilton View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 29 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Hilton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 06:23
Quote Er det plass til digitaldekoder i den?


Ja, men det må lages plass.  Det blir nok ikke billig å få noen til å gjøre dette for deg, særlig ikke om du skal ha styrbart lys.

http://www.1zu160.net/digital/einbaubsp/arn-sbb-krokodil-be6-8.php
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 10:17
Jeg får bare spare lenge da. Digitaldekoder skal inn uannsett
Back to Top
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 04 mai 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 285
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 12:09
Jeg mener å huske at Trix har hatt Krokodillen ferdig digitalisert.
Mvh

Rune H
Back to Top
erakt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 13 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote erakt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 12:51
Stemmer Minitrix har også hatt den ferdig digital. Arnold har også hatt en digital version, men det var det idag utdaterte systemmet Arnold Digital. Har en Arnold krokdille selv og tror ikke den er av de letteste å bygge om selv om det sikkert er mulig. Den er ganske trang.

Her er en oversikt over Krokodillene i N:

http://www.spurweite-n.de/ncontent/ndb/ndb-searchresult.asp?Sel_Bezeichnung_VString=6%2F8&Sel_Hersteller_FString=&Sel_ArtikelNr_VString=&Sel_Baureihe_VString=&Sel_Produktdatum_VString=&Sel_KatQuelle_FString=&Sel_MitBild_Bool=&Sel_Digitalschnittstelle_FString=&Sel_Mixed_Full=krokodil&Sel_Epoche_FString=&Sel_Gesellschaft_FString=SBB&Sel_Gattung1_FString=Lok&Sel_Gattung2_FString=Elektro&DispCount=25&Sel_ORDERBY=Bezeichnung&B1=Suche+starten
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute"
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 13:54
N-sportsarenaer.nl gjør det for 35euro i arbeid pluss 33€ for dekoder. Ikke dyrt. Jeg fikk nettopp svar.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 13:54
Jeg mente N-spoorstore.nl
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juni 2015 at 21:30
35€ for attpåtil frese plass etc for dekoder, det er billig, ikke sant og det var med kontrolerete lys. Ikke dårlig service på N-spoorstore...
Det skulle vært Norge... Menjeg bor i Nederland.

Edited by Helgejohan3 - 18 juni 2015 at 21:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.