MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Digitalstyringen virker ikke
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Digitalstyringen virker ikke

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Digitalstyringen virker ikke
    Posted: 07 mai 2015 at 19:56
Jeg kjøpte en ny digitalstyring fra Roco og jeg lagrer min digitale BR80 på adresse 3 og skrir på rattet på Locomaus - og ingenting skjer. Jeg trodde det var dekoderen og jeg byttet den men fortsatt det samme. 
Hva nå?????
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2015 at 21:58

Du kan jo ta med loket og digitalstyringen til en MJ-butikk og høre om de kan fikse problemet om du betaler med noen av de falske sedlene som du ikke lenger får selge på finn.no...  Evil Smile

(For utenforstående, se denne tråden: http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9172)

Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2015 at 22:01
Da jeg fikk vite at sedlene var ulovelige å selge så sluttet jeg med en gang. Dessuten syntes jeg din kommentar om det er upassende. 
Ja, jeg kjøpte, vel pappa kjøpte, en trix mobile station 2 til meg. Flunka ny siden jeg ikke har garanti på den jeg har kjøpt.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2015 at 22:04
Dessuten bor jeg 130 mil fra norge og nederlandsken min er ikke så sterk enda.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.