MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Skreddersydd G-skala Piko V60
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Skreddersydd G-skala Piko V60

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Skreddersydd G-skala Piko V60
    Posted: 27 mars 2015 at 16:24
På grootspoor i nederland kan jeg skreddersy loket mitt akkurat slik jeg vil ha i funksjoner. Jeg skal kjøpe en G-skala Piko V60 og få bygget om til digital med lyd og bygge inn røykdekoder, fjærende buffere, lokfører som snur seg med kjøreretningen, detaljeringspakke, batteri i loket som slår over på batteridrift automatisk noen sekunder hvis jeg mister strømkontakt et øyeblikk, lysdioder i instrumentpaneler i cockpiten og taklys i cockpiten samt smussing, selvfølgelig. Mulig det blir mer men... ta tiden til hjelp lommeboka angår. Dette ekstreme loket skal brukes på innebane i spor G.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2015 at 22:14
Jeg skal muligens bestille dette loket om noen dager. Da legger jeg ut foto. Da ser det originalt ut fra fabrikken. Jeg skal gjøre mer og mer på det og bilder og videoer kommer så følg med i denne tråden. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.