MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Tips
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Tips

 Post Reply Post Reply
Author
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tips
    Posted: 25 mars 2015 at 07:19
Tenker på å abonnere på MR (Model Railroader) Video Plus som ser ut til å masse flotte videoer liggende på nett for tips og ideer. Har noen noe erfaring med dette. Koster 50 dollar pr. år.
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 mars 2015 at 10:39
Personlig ville jeg heller valgt MRH og Trainmasters TV fremfor MRVP, men det er mest grunnet dårlig personlig erfaring med MR. MRVP startet i sin tid med brask og bram der de averterte masse flotte videoer som skulle komme i tillegg til de som kun var tilgjengelige for abonnenter, og de lovet høyt og hellig at de ikke skulle redusere på tilbudet til de som allerede abonnerte på bladet.

Enden på visa var derimot at de gradvis kuttet mer og mer på abonnementsvideoene og la de inn under MRVP i stedet, til det punktet hvor jeg og mange andre valgte å avslutte abonnementene våre nettopp grunnet den dårlige kundeservicen og arrogante holdningen de viste da noen prøvde å kritisere den nye "flotte" løsningen deres. Mulig de har forbedret innholdet på MRVP etter hvert, men i starten starten var det kun halvdårlige repriser av videoer som hadde ligget gratis ute på MR-sidene i flere år...

Uansett, jeg anbefaler at du også sjekker Trainmasters TV først, før du bestemmer deg. De har omtrent samme pris på sitt abonnement, og ut fra det jeg har sett også atskillig bedre kvalitet og mer interessant innhold (for meg, vet det er subjektivt).
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.