MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Z21
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Z21

 Post Reply Post Reply
Author
Hauern View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 15 mars 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hauern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Z21
    Posted: 16 april 2014 at 17:38
Hei.    Hvilken del er det som må oppdateres på Z 21 systemet.   Er det routeren som må ha forbindelse med Internett eller kan iPhone/ Ipadden oppdateres mot nettet også oppdateres routeren til Z 21 når den igjen får kontakt med IPhone / IPad. Eller kan jeg ta med meg routeren, så den kommer på nett ?     Jeg har ikke Internett dekning i rommet modelbanen skal stå/ bygges.   Mvh hauern

Edited by Hauern - 16 april 2014 at 18:15
Ftf hauern
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2014 at 21:10
Vis du har lastet ned oppdaterings appen så er det z21 du oppdaterer med nettbrett eller smarttlf. Denne app (Z21 uppdater) finnes sammen med z21 på appstore eller playstore. Du trenger ikke nettverk får å gjøre dette, da du bruker et nettbrett eller smart tlf til dette. Du skal oppdatere z21 boxen ikke router

Edited by hamoell - 16 april 2014 at 21:14
Back to Top
Hauern View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 15 mars 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hauern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2014 at 22:26
Takker for svar.   Så bra men jeg ble litt bekymret når jeg begynte å tenke på oppdateringer ikke skulle la seg gjennomføre Nå som jeg hadde bestemt meg for styringssystem.      Mvh hauern
Ftf hauern
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.