MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Roco De-coupling dekoder (61197)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Roco De-coupling dekoder (61197)

 Post Reply Post Reply
Author
Arve Øyan View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 01 februar 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arve Øyan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Roco De-coupling dekoder (61197)
    Posted: 01 februar 2014 at 11:32
Hei, jeg er en nybegynner innen digitalstyring og jeg har et problem med å få satt decoderen i programmeringsmodus. Har fulgt vedlagte buksanvisning men ikke noen suksess. Har forøvrig gjort det samme med 4 sporveksler uten problem. Er det noen som vet om det er et spesielt trikx eller noe som jeg bør passe på her... de-copleren skal stå på et endespor/oppstillingsspor - vet ikke om det er av betydning men spør uansett.

Håper noen kan gi meg litt hjelp her....
Back to Top
Dux View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 03 februar 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dux Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 februar 2014 at 01:18
De der er litt tungvinne å programmere, og manualen blir man ikke akkurat lite forvirret av. Men det du skal gjøre er å programmere de en etter en, dvs ikke koble flere til banen samtidig (ellers ender du opp med å sette alle i programmeringsmodus samtidig). Så sender du signal til adresse 80 fem ganger i løpet av fem sekunder (slå den av og på 5 ganger), da går de i programmeringsmodus. Mens dekoderen er i programmeringsmodus gjør du som du gjør med sporvekslene :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.