MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - 3D-printer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

3D-printer

 Post Reply Post Reply
Author
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 04 mai 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 285
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 3D-printer
    Posted: 29 november 2013 at 13:09
Fant denne annonsen på finn.no:
 
 
Prisen er absolutt overkommelig, men med utgangspunkt i tidligere tråder/omtaler av slike printere, har jeg en følelse av at dette ikke er en modell som er (vel?)egnet for vår hobby. Noen som har noen tanker om maskinen?
Mvh

Rune H
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 november 2013 at 22:16
Jeg har fått printet ut et par ting hos Shapeways og kvaliteten er brukbart til vise formål men det er ingen grunn til å tro at alt av modeller bare blir printet ut med det første. At en billig printer privat bruk skulle være noe bedre tviler jeg vel på. Men det hadde vært artig å prøve!
Jeg forsøkte å finne mer info om denne printeren men utrolig nok finner jeg ingenting annet en denne Finn-annonsen på Google. Det synes jeg er god grunn til å være veldig skeptisk.
Back to Top
rebelego View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 juli 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rebelego Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 november 2013 at 10:34
Ser ut til å være kinesisk. Wanhao. Søk på google etter "duplicator 4 3d printer".
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.