MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Volvo maskiner 1:87 fra Motorart
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Volvo maskiner 1:87 fra Motorart

 Post Reply Post Reply
Author
GETEL57 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 29 juli 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GETEL57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Volvo maskiner 1:87 fra Motorart
    Posted: 19 oktober 2013 at 23:46
Ser etter modell 13098 fra Motorart (modellen er utgått). Noen som forhandler dette i Norge?
 
Terje
Back to Top
richardvoorhaven View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 21 oktober 2011
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 99
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote richardvoorhaven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2013 at 07:15
hello
check out ebay.de
they offer quite a lot of motorart products

best regards
Richard Latten
Back to Top
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2013 at 10:14
Hei!
Jeg har brukt dette forumet til så mange spørsmål, med tilhørende gode svar,så da tenkte jeg å kunne bidra med noe på svarsiden.
Jeg har søkt på div. butikker i Norge og Sverige uten å finne modellen i butikkhyllene. De står riktignok på varelisten, men med 0 på varebeholdning.
Jeg er av og til innom Volmax (lastebilforhandleren) i Råde, og der har de en hylle med div. Motorartmodeller. Jeg kan stikke innom en dag til uken å se om de har en slik modell der om du ønsker.
SOHo
Back to Top
Espen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Espen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2013 at 17:44
I bøtter og spann på ebay.uk Smile
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital.
Back to Top
GETEL57 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 29 juli 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GETEL57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2013 at 18:45
Tusen takk for svar og hjelp. Det var jo et kjempetips og jeg skal ta meg en tur til Trucknor her og se hva de har. Hvis ikke så sender ejg en PM
Terje
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.