MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Skuffende handletur.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Skuffende handletur.

 Post Reply Post Reply
Author
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Skuffende handletur.
    Posted: 12 oktober 2013 at 16:59
Denne helgen var planlagt med hytteweekend på Sjusjøen, med innlagt besøk på Jernbanemuseet. Av en spesiell årsak ble det ikke slik. Jeg bestemte meg derfor til å avlegge en mj-butikk et besøk, og jeg var innom nettsiden til en butikk for å sjekke åpningstider. Jeg tok derfor bilturen i dag til Moss, ferja over fjorden for å besøke en mj- butikk i Horten. Etter å ha gått omlag ti minutter fra ferja kom jeg til en stengt dør. Butikken var stengt pga. deltagelse på messe. Jeg fant ikke noe om dette på nettsiden deres før jeg dro. Svært skuffet ble det bare å ta turen tilbake motsatt vei.
Shocked
Denne stengningen kunne vært avertert på forsiden av deres nettside (jeg fant den ikke der).

I og med at denne butikken og  averterer varer på dette forum ville det fra min side, og kanskje fra andre kunders side, gjøres oppmerksom i samme forum når det er planlagt stenging i normal åpningstid.
Dette kan også gjelde andre butikker om det er noen i samme situasjon.

 
Nå var det ikke noen langvarig og farlig ekspedisjon jeg la ut på med livet som innsats,  men dog gikk det noen kroner til diesel, p- avgift, fergebilletter etc, samt noe unødig tid

Det er ikke for å henge ut denne butikken jeg skriver dette. Det kunne kanskje vært en annen butikk. Men i dag var det den jeg skulle besøke.


 



Edited by Sven Ole - 12 oktober 2013 at 22:58
SOHo
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.