MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - fart på forumet!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

fart på forumet!

 Post Reply Post Reply
Author
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: fart på forumet!
    Posted: 20 juli 2005 at 16:36

wow!! endelig har det blitt litt fart på dette forumet. fra 1 ny post i uken til 1 annenhvert minutt!(bare nesten da) det er flott!!

 


Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 16:49

Og det vil bli mer!!!

Märklin? Hva er det?

Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 16:57

HEHEn teknisk sett så kjører jeg jo dc men leverandøren er marklin

men nå er det endret!  ! se under...

                              


Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 16:59
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 17:02
hehe så fort her ikke jeg fått svar før! dette er jon esten rekord!

Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 17:08
Hnng! Må få medlemskap snart så jeg kan menge meg med medlemer på lukket fora!!! Ferie er no skiiit!
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
thomas snare View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thomas snare Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 18:47

er jo bare krangling på de lukkede foraene uansett.

Så finn frem flammekaster og gkjold og bli med.

Back to Top
Knut Moe View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Knut Moe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juli 2005 at 19:01
Originally posted by crasyhh crasyhh wrote:

wow!! endelig har det blitt litt fart på dette forumet. fra 1 ny post i uken til 1 annenhvert minutt!(bare nesten da) det er flott!!

 

Dette viser jo bare at det er rom for 2 forum! Veldig artig å se at det er så mye liv her.. Stå på!!!

Knut Moe
Privat brukernavn
(Ansatt i NMJ AS)
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juli 2005 at 09:09

Hei !

Ja, stor takk til GeirC for hans friske inntreden i Forumet ! Det måtte en Hallingdøl til, skjønner jeg

Medlemskap er kjekt å ha, men jeg anbefaller deg å styre unna de lukkede fora. Der er det bare nedbrytende ytringer; foreløpig

MJ-hilsen Tom Lynga

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juli 2005 at 10:01
Originally posted by TomL TomL wrote:

Medlemskap er kjekt å ha, men jeg anbefaller deg å styre unna de lukkede fora. Der er det bare nedbrytende ytringer; foreløpig



Men Tom, da! Jeg har forstått at du vil at alle skal være venner og enige og at du ønsker deg idyll og fryd og gammen - men alle er ikke enige! Da må det debatteres og tidvis blir det konflikt!

Du vet - fred er ei det beste, men at man noget vil...

Geir: Vær forberedt på at det er tildels tunge tak mellom tildels veldig sinte mennesker der inne på lukket avdeling. Men Tom tar etter min mening feil når han sier at det er bare nedbrytende ytringer. Det er det IKKE. Men de handler jo ikke om MJ, de handler om foreningsdrift. Og det er som kjent ikke noen søndagsskole!

mvh
Henning L
Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juli 2005 at 10:50

Vel, kanskje jeg kaster meg inn i debatten på lukket, men som fersking er det nok lurest og observere, for deretter å komme med min mening når jeg har grunnlag for å uttale meg.

Uansett så akter jeg å bli et aktivt medlem, så jeg vil nok ikke sitte stille.

Så langt har jeg bare gode inntrykk av dette miljøet, bortsett fra et par tilfeller med skitkasting her på forum, men det er vel slik i alle hobbyer. Bare man styrer unna personangrep og usakligheter, så er det vel greit.

Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.