MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hobbymesse Jevnaker 13-14 april
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hobbymesse Jevnaker 13-14 april

 Post Reply Post Reply
Author
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hobbymesse Jevnaker 13-14 april
    Posted: 28 februar 2013 at 14:33

Vi skal jo som sikkert mange vet ha messe i Jevnakerhallen 13 og 14 april og har fortsat plass til flere uttillere...


Hovedhallen begynner og bli full men vi har en mindre tillegs hall som man vil benytte om det blir behov for det..


Vi har bla ikke fått noen på brukt salg av MJ ennå så om du sitter og skal selge noe er det bare og melde seg på, flere forhandlere er også hjertelig velkommen til og melde seg på..


All info finner du på vår Web side og påmeldingsfristen går ut den 13.03.2012 så vær rask..

 
 

Mvh Frode S
Medlem i HRM

Kjører martriell fra Norske selskaper uansett epoke.

Min pusher er http//www.togbutikken.no
Back to Top
E L K View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 01 januar 2007
Location: NORGE
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E L K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2013 at 09:36
HEI ALLE SAMMEN
NÅ LISTA KLAR FOR UTSTILLERE
NÅ ER HALLEN FULL
SE LINK OVER
 
Back to Top
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2013 at 17:08

Vår påmeldingsfrist er gått ut og utstiller lista er klar fyldig og fin og bør ha noe og by på for en hver... Vet hvertfall at en utstiller vil lansere nyheter på messen vår...

Legger en link til utstiller listen..

http://www.modelljernbaneklubb.no/pameldte-lag-og-foreninger/

 
 
Mvh Frode S HRM
Kjører martriell fra Norske selskaper uansett epoke.

Min pusher er http//www.togbutikken.no
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mars 2013 at 12:11

Hvilke klokkeslett gjelder for hobbymessen på Jevnaker? Question

  • Åpningstider for publikum?
  • Klokkeslett for tilgang til hallen for utstillerer?

Det står ingenting om dette - verken i trådene her på forumet, på messeoversikten til MJF, eller på hjemmesiden til Jevnaker Modelljernbaneklubb.


hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mars 2013 at 14:03
Jeg vet det er åpent fra 10-18 på Lørdag og 10-17 på Søndag jeg personelig mener dette er noe lange åpningstider men alle må huske at vi er en nystartet klubb og at det er første gang vi gjør dette her og at det er første gang på mange år at det er hobbymesse i området slik at første året blir mye og finne ut og evaluere og gjøre hvisse grep der det trengs for senere messer...
 
 
Ang rigge tider så vet jeg det vil være folk der både dag og kveld på fredag og nattavakter i hallen men jeg skal ringe vår formann som styrer med hjemmeside og annet og be han legge en redgjørelse for dette...
 
 
En av klubbens medlemmer er arkitekt og tegner nå tegning over alle utstillere denne vil bli lagt ut på hjemme siden så skal jeg personelig legge en hyperlink til hjemme siden når dette er på plass..
 
Jeg råder forøvrig alle ustillere og publikum til og følge med på vår nettside for det er her info i all hovedsak blir lagt ut...
 
 
Mvh Frode S (Hrm`s Fotograf)
Kjører martriell fra Norske selskaper uansett epoke.

Min pusher er http//www.togbutikken.no
Back to Top
defrog View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem
Avatar

Joined: 10 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote defrog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mars 2013 at 14:35
Hei folkens her kommer en oppdateringTongue
 
Vi tar i mot utstillere fra kl 12:00 fredag i hallenWink 
 
Vi har nattevakt i hallen hele helgenWink
 
utstillingskart vil bli lagt ut på vår hjemmeside på www.modelljernbaneklubb.no en uke før messa.
 
Mere info vil bli lagt ut på vår hjemmesideWink
 
 


Edited by defrog - 21 mars 2013 at 22:01
Hadeland og Ringerike Modelljernbaneklubb
Back to Top
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 16:25
Da er kart over hallen lagt ut på våre nettsider... Det er KUN 10 dager til messen åpner og hallen er fylt opp og vi håper på solid oppmøte fra publikum..
 
 
Jeg kan nevne at vi (etter mitt forslag) åpner kaffeteriaen kl 09.00 begge dager slik at de som er tidlig ute og vil ha seg en kopp kaffe og en vaffel skal få mulighet til det før man skal traske i messehallen som åpner kl 10.00 begge dager..
 
Mange kommer gjerne tidlig og da slipper man og stå ute og fryse eller bli våt om det regner..
 
 
 
Mvh Frode S
 
 
Kjører martriell fra Norske selskaper uansett epoke.

Min pusher er http//www.togbutikken.no
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 17:06
Hva er gateadressa til idrettshallen?
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
defrog View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem
Avatar

Joined: 10 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote defrog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 17:57
Hadeland og Ringerike Modelljernbaneklubb
Back to Top
defrog View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem
Avatar

Joined: 10 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote defrog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 18:02
Her er også gateadresse Wink 
Skolevegen 20, 3520 Jevnaker
Hadeland og Ringerike Modelljernbaneklubb
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 19:09
Hvordan kommer man seg dit med offentlig kommunikasjon? For meg som bor i Vestfold, antar jeg at det må bli buss fra Sandvika, med bytte i Hønefoss. Men hvilke bussruter er aktuelle, og hvor stopper bussen i forhold til messelokalet? Og hvilken busstopp i Sandvika ligger nærmest jernbanestasjonen?
Back to Top
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 april 2013 at 19:13
Du må ta Timekspressen linje 4 (Oslo-Hønefoss) fra Sandvika bussterminal som er på samme sted som jernbanestasjonen, (Merk) er det direkte buss må du gå i ca 5 min og gå på bussen ett annet sted i Sandvika som er lett og finne.. Og når du kommer til Hønefoss bytter du til Nettbuss line 219 eller 220 (Jevnaker ring) heter den ruta den kjører 2 ulike veier men samme trase om den kjører den ene eller andre veien så sier du til sjåføren at du skal til Jevnaker sykehjem evt Jevnaker skole så sier sjåføren fra når du skal gå av fra busstoppet går til til hallen på 5 min.. Opp en bakke så ser du hallen og skolen..
 
 
 
Mvh Frode S
 
Kjører martriell fra Norske selskaper uansett epoke.

Min pusher er http//www.togbutikken.no
Back to Top
Tog View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 11 mars 2013
Status: Offline
Points: 268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 april 2013 at 22:06
Jevnaker var virkelig en messe verd! Perfekt gjennomført. Rundt 400 betalende innom på lørdag og vaffelpressa hadde blodtrykk på 200. At denne lille gjengen klarer å samle et slikt oppbud ved felles innsats bør være et godt tips til MJF i Oslo-området. Er det noe barn og ungdom trenger akkurat nå så er det hobby-engasjement - før idretten tar dem...
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 april 2013 at 01:23
Hadde ikke med meg kamera så det ble med mobilbilder denne gangen.
Det var et flott initiativ å arrangere messe på et sted i landet det ikke har vært slik messe tidligere.

Nytt og gammelt materiell på Kløftas anlegg..


Scandinavian Miniatures hadde satt opp anlegg med kjørende motorvogner


Ulykke i Legoland


Flotte detaljer fra et anlegg i N-skala


Anlegg i passende høyde for de minste..


Legger opp flere bilder i fotoalbumet etter hvert..

Edited by Pelle - 14 april 2013 at 01:25
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.