MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kjøretråds utstyr.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kjøretråds utstyr.

 Post Reply Post Reply
Author
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kjøretråds utstyr.
    Posted: 15 februar 2013 at 19:10
Jeg sitter her med MJ magasinet tilbake i 2008 - 9 der Jon Einar beskriver bygging av KL master eter norsk forbilde.  Jeg har sett rundt hjemesidene til ulike MJ forhandlere her i landet, uten å finne isolatorer og ulik tråd fra Sommerfeldt.  Ingen hjemmesider fiser dette, så langt jeg kan se.  Er det noen som vet hvam som har dette på lager her i Norge?
Back to Top
jornsjoh View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 06 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jornsjoh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2013 at 19:56
Hei

Jeg kjøpte en pose med slike Sommerfeldt isolatorer ( også for å teste ut selvbygde KL-master) hos Electrade.no for noen måneder siden. Prøv der :-)

Hilsen Jørn Staale Johansen
Back to Top
tynset View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 25 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tynset Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2013 at 23:00
HobbyShop i Trondheim har også disse isolatorene. Jeg kjøpte mine der.
Mvh
Johnny Bjerknes
http://www.johnnybjerknes.com
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 februar 2013 at 23:26
Jeg vet ikke om det er så mange mj-butikker som har noe videre lager av disse delene, men Togbutikken bestiller det jeg trenger i alle fall.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.