MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - "KjellAns hagejernbanetråd" - litt info fra adm.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Topic Closed"KjellAns hagejernbanetråd" - litt info fra adm.

 Post Reply Post Reply
Author
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Topic: "KjellAns hagejernbanetråd" - litt info fra adm.
    Posted: 26 januar 2013 at 21:35
Hei ! 
 
Aller først: For egen del må jeg beklage at jeg av private årsaker ikke har vært til stede på forumet siden den nå så fokuserte hageanleggsbloggen til KjellAn fikk en oppblomstring i tildels hete innlegg med start for ca. 48 timer siden.
 
 
Det er nå foretatt en oppryddning i innleggene der, men da trådstarter dessverre så hastig hadde valgt å fjerne alt sitt gode innhold så ble det dessverre ikke noe "av verdi" igjen i bloggen, så intill videre ligger den skjult her på forumet.
 
 
Når det gjelder temaet "hvem har gjort hva" Så hadde jeg satt pris på om man i fremtidige diskusjoner kan avholde seg fra å peke på andre debatanters "ulovligheter" i trådene og derigjenom både ødelegge tråder og samtidig opptre som s.k. "forumpoliti".
 
 
I kjølvannet av denne tråden har administrator i tråd med forumets regelverk delt ut noen advarsler til de debatanter som har gjort klare brudd på retningslinjene. På generellt grunnlag til alle debatantene som deltok i diskusjonen må det imidlerertid påpekes at alle debatantene bør gå litt i seg selv og spørre seg om det de postet virkelig var nødvendig å poste. Det var slett ikke alle poster som brøt forumreglene, men det var flere debatanter som nok kunne spart seg for sine kommentarer og heller sendt de som PM til admin eller en moderator. I mine øyne var det ikke ett eller to enkeltinnlegg som hadde skylden i trådens havari, men den samlede mengde innlegg utenfor tema hvilket alle som postet i tråden har en del av skylden for.
 
 
Dersom man i fremtidige diskusjoner går via moderatorer med en gang man føler seg provosert eller synes andres innlegg går over streken så kan vi kanskje unngå at små spissforumleringer og potensielle provokasjoner munner ut i full krangel, og dermed blir forumet en mye hyggeligere plass å være for alle.
 
Mvh
Eirik
-admin
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.