MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Spesielle regler for weblogger
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Spesielle regler for weblogger

 Post Reply Post Reply
Author
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Spesielle regler for weblogger
    Posted: 26 januar 2013 at 16:44

Under MJ-weblogger på forumet forside står det: "Her gjelder spesielle regler som du kan lese om i øverste innlegg inne på dette delforumet."

Noe slikt innlegg kan jeg ikke finne. Kan det ha forsvunnet under flytting til ny server, eller har det aldri eksistert?

Kranglingen på en weblogg de siste dagene, riktignok på et annet delforum, resulterte i at trådstarter slettet sine innlegg der. Det gjør at jeg tror noen spesielle regler for weblogger kan være på sin plass.

Jeg foreslår at trådstarter under MJ-weblogger bør ha begrensede moderatorrettigheter. Med "begrensede" mener jeg at han f.eks. bør ha muligheten til å slette innlegg som ikke hører hjemme i tråden, men ikke til å redigere andres innlegg og dermed forvrenge deres synspunkter.

En blogg er hovedsakelig bloggerens arena, ikke en fri diskusjonstråd.

Synspunkter?


Back to Top
N-oldus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 18 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote N-oldus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 16:55
Det er selvsagt en mulighet, men først og fremst viser den tråden du viser til at vi trenger moderatorer som er aktive, som modererer og ikke minst banner personer som ikke burde vært her i utgangspunktet.
Med Vennlig Hilsen



Geir Ødegård



"Common sense isn't so common..."
Back to Top
PR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 04 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 372
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 18:48
TorsteinS har et bra forslag med moderatorrett til grunnleggeren av bloggen. Når man legger tid og krefter ned i bloggen og deler av sine erfaringer er det greit at man kan fjerne / flytte innleggene som går over streken. Her er det bloggeren som setter standarden og som kan gis rettigheter til å fjerne/slette innlegg
Back to Top
MJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 september 2011
Status: Offline
Points: 237
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 19:59
Originally posted by PR PR wrote:

TorsteinS har et bra forslag med moderatorrett til grunnleggeren av bloggen. Når man legger tid og krefter ned i bloggen og deler av sine erfaringer er det greit at man kan fjerne / flytte innleggene som går over streken. Her er det bloggeren som setter standarden og som kan gis rettigheter til å fjerne/slette innlegg
 
Her kan i alle fall ikke jeg si meg enig med deg PR. Faren er at absolutt all konstruktiv kritikk kan slettes og trynetillegg-konto innføres. Dersom bloggstarteren ikke liker noen, eller er av den helt spesielt sårbare, lettkrenkede typen vil vi få absolutt sensur av alt han ikke måtte finne på å like. Bloggstarteren som foranlediget det hele med sin krenkethet oppfordret jo rett ut til at man måtte "fryse ut" de han ikke likte.
 
Det bør være en trent og moden moderator som tar seg av eventuelle overtramp i alle sammenhenger. Forumeieren og dens representanter - som er objektive -bør forestå alle former for moderering og mulige eksklusjoner av innskrivere som praktiserer overtramp.  Det er forumets eiere som i alle sammenhenger må ha denne retten, og ikke den tilfeldige kommentator eller blogg/trådstarter som er mere eller mindre subjektiv eller følsom.
 
Vedkommende som i dette tilfellet forlot forumet og slettet sine innlegg tok med seg sine klager til et naboforum. Videre har han uttalt at han vil starte en ugjennomtrengelig ny blogg på Facebook der bare utvalgte som selv er hagejernbaneutøvere skal få slippe inn. Det er helt OK, for da er det han som eier bloggen. Han sier også at han er ferdig med MJF. Da bør han stå for det og det bør respekteres.
 
Det er dessuten helt uvanlig og uheldig at det klages og sytes over moderatorene offentlig på et forum. Slike ve-klager bør tas opp direkte mellom den enkelte og forumets ledelse/moderatorer, og skittentøyvasken bør forbli der. Er moderatorene enige i dette vil så de i sin tur rette opp i forhold MJF vil endre på.
 
Å overlate ledelsen av forumet helt ellere delvis til tilfeldige bloggstartere vil danne klikker og splitte forumets homogene linje som er en forutsetning for husfreden.Da er det begynnelsen til enden.
 
 


Edited by MJ - 26 januar 2013 at 20:16
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 20:22

Ennå har dessverre ingen av moderatorene for dette forumet kommet på banen. De har for øvrig vært meget fraværende den siste uken - jfr. min blogg om min hagejernbane.

Så kan man sikkert undre seg over signaturen MJ sin måte å bruke forumet på - hele tiden beveger han seg på kanten av det lovlige. Men, han spisser likevel alle kommentarer sine på en slik at måte at han vet at enkelte vil la seg provosere.

Da er det synd at de som holder med hans grunnidéer applauderer, og de som føler seg misforstått i ordkløveriet lar seg rive med i dansen. Dette forumet ligner etterhvert alt for mye på kommentarfeltene på nettet: "Er'u ikke enig? Er'u idiot du'a?"

Jeg har valgt å flytte min blogg vekk fra dette forumet fordi det tydligvis er for smalt for oss som ikke har valgt H0-modeller som er "til stor glede for oss vanlige MJ'ere som kjører norsk".

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 20:29
Originally posted by N-oldus N-oldus wrote:

Det er selvsagt en mulighet, men først og fremst viser den tråden du viser til at vi trenger moderatorer som er aktive, som modererer og ikke minst banner personer som ikke burde vært her i utgangspunktet.



I utgangspunktet er vel alle velkomne? Det er gjennom postingene sine de viser om de har noe her å gjøre eller ikke.
Back to Top
MJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 september 2011
Status: Offline
Points: 237
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 20:33
Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:

Ennå har dessverre ingen av moderatorene for dette forumet kommet på banen. De har for øvrig vært meget fraværende den siste uken - jfr. min blogg om min hagejernbane.

Så kan man sikkert undre seg over signaturen MJ sin måte å bruke forumet på - hele tiden beveger han seg på kanten av det lovlige. Men, han spisser likevel alle kommentarer sine på en slik at måte at han vet at enkelte vil la seg provosere.

Da er det synd at de som holder med hans grunnidéer applauderer, og de som føler seg misforstått i ordkløveriet lar seg rive med i dansen. Dette forumet ligner etterhvert alt for mye på kommentarfeltene på nettet: "Er'u ikke enig? Er'u idiot du'a?"

Jeg har valgt å flytte min blogg vekk fra dette forumet fordi det tydligvis er for smalt for oss som ikke har valgt H0-modeller som er "til stor glede for oss vanlige MJ'ere som kjører norsk".

 
Jeg overlater hva som er lovlig og hva som ikke er det til moderatorene, selv om jeg selvsagt ikke synes det er noe hyggelig at du skjeller meg ut som "bølle og troll" i PM via forumet. Det er imidlertid meget påfallende at du etter å ha tatt farvel med MJF og flyttet til et annet forum bare fortsetter å piske opp stemningen her inne.
 
 Det virker på meg som om du ikke har funnet ro i sinnet i din nye havn heller. Prøv nå Facebook en tid. Jeg har ikke noe imot at du eller andre liker hagejernbane og håper du finner en trivelig havn på Facebook sammen med dine likesinnede. Lykke til! Vennlig hilsen MJ.
 
PS! Og så setter jeg personlig en endelig strek for denne debatten fra min side etter en hyggelig og nyttig PM fra Admin.


Edited by MJ - 26 januar 2013 at 20:43
Back to Top
N-oldus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 18 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote N-oldus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 21:13
Originally posted by Håvard H Håvard H wrote:

Originally posted by N-oldus N-oldus wrote:

Det er selvsagt en mulighet, men først og fremst viser den tråden du viser til at vi trenger moderatorer som er aktive, som modererer og ikke minst banner personer som ikke burde vært her i utgangspunktet.



I utgangspunktet er vel alle velkomne? Det er gjennom postingene sine de viser om de har noe her å gjøre eller ikke.


Jeg vet ikke om du formulerer deg slik med vilje, eller om du misforstår min formulering, så la meg klargjøre hva jeg mente.

En person som via gjentatte innlegg provoserer og slenger dritt burde i utgangspunktet ikke vært her - hvilket ikke betyr at jeg sier at man skal utelate noen uten grunn.
Med Vennlig Hilsen



Geir Ødegård



"Common sense isn't so common..."
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 21:24
Hva sies om å ta en liten pustepause her nå, og la ting synke inn før fingrene løper løpsk på tastaturet med ordlyder som kanskje ikke trenger å skrives i et innlegg?
 
NB! Dette er ikke myntet på noen spesifik debatant, men en generell oppfordring til alleSmile
 
 
Seriøse innlegg om modelljernbane i alle former er naturligvis fortsatt hjertelig velkommne i alle passende forumromWink
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 21:32
Originally posted by MJ MJ wrote:

 
Her kan i alle fall ikke jeg si meg enig med deg PR. Faren er at absolutt all konstruktiv kritikk kan slettes og trynetillegg-konto innføres. Dersom bloggstarteren ikke liker noen, eller er av den helt spesielt sårbare, lettkrenkede typen vil vi få absolutt sensur av alt han ikke måtte finne på å like. Bloggstarteren som foranlediget det hele med sin krenkethet oppfordret jo rett ut til at man måtte "fryse ut" de han ikke likte.
 
 
Jaha? Er det noe å føle seg truet av?
 
Forøvrig vil "veltrente moderatorer" alltid ha suverenitet over den som ønsker å moderer sin egen blogg her inne. I den grad en bloggeier eventuelt går langt i administrere sin blogg fri for den slags "konstruktive kritikk" på en tvilsom måte, vil dette selvsagt kunne påpekes og evt korrigeres av foreningens moderatorer.
 
Jeg har til gode å se en bloggeier som ikke tåler konstruktiv kritikk. Kjell, som du selv går langt i å kritisere for sin videre deltakelse på mjf-forum, utviste stor toleranse ovenfor både kritikk og regelrett krangel mellom personer med oppblåste selvbilder - som ikke evnet å se at egoene deres saboterte og regelrett ødela en blogg.
 
Vi kommer imidlertid til å se flere slike sabotasje som i Kjells blogg. Derfor forslaget fra TorsteinS. Er det så vanskelig å forstå?
 
Jeg ser også at det er behov for å sette grenser for hvor mange identiteter èn og samme person kan ha og operere med samtidig.
 
 
Back to Top
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 januar 2013 at 22:52
Endret.

Edited by Overkonduktøren - 26 januar 2013 at 23:04
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
Pluggen View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 09 april 2010
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pluggen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 02:40
Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:

Ennå har dessverre ingen av moderatorene for dette forumet kommet på banen. De har for øvrig vært meget fraværende den siste uken - jfr. min blogg om min hagejernbane.

Så kan man sikkert undre seg over signaturen MJ sin måte å bruke forumet på - hele tiden beveger han seg på kanten av det lovlige. Men, han spisser likevel alle kommentarer sine på en slik at måte at han vet at enkelte vil la seg provosere.

Da er det synd at de som holder med hans grunnidéer applauderer, og de som føler seg misforstått i ordkløveriet lar seg rive med i dansen. Dette forumet ligner etterhvert alt for mye på kommentarfeltene på nettet: "Er'u ikke enig? Er'u idiot du'a?"

Jeg har valgt å flytte min blogg vekk fra dette forumet fordi det tydligvis er for smalt for oss som ikke har valgt H0-modeller som er "til stor glede for oss vanlige MJ'ere som kjører norsk".

 
 

Neida, Livesteam er slett ikke for smalt for dette forumet. At en eller annen kropp er sur for at det ikke bare fokuseres på småformat leketog i metall eller plast er ingenting å bry seg om. Jeg har metall og plast stående i skapet hjemme - men må si jeg er veldig begeistret for "ordentlige" lok som går på damp i ekte natur. Det er realisme det!

 

 Og velkommen tilbake. Man gleder seg…



Edited by Pluggen - 27 januar 2013 at 10:24
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 12:11
Jeg har i grunnen sansen for idéen om at en bloggstarter har en smule utvidede rettigheter. Dette til forskjell fra øvrige tråder, siden en blogg som sådan inneholder en historie rundt starterens egen aktivitet.
Slik oppfatter i alle fall jeg blogg pr definisjon.

Siden nå en gang folk er slik at uttalelser på nettet fra tid til annen (jeg unnlot å skrive 'ofte') gjøres umiddelbart og uten å være gjennomtenkt, synes jeg det er rimelig at bloggstarteren kan få rydde litt i 'eget rede'.
Det er jo flusst av muligheter - til og med egne tråder - for å lire av seg mer eller mindre morsomme usakligheter Wink
Bjørn Egil
Back to Top
hsa77 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 desember 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hsa77 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 13:55
Jeg stemmer også for å gi bloggstarter lov til å moderere egen blogg. For en nybegynner som meg er det veldig inspirerende å se hvordan andre bygger sine anlegg - jeg har hatt stor glede av å lese bloggene på mjf sidene, og det er synd at troll kan få ødelegge andres prosjekt. En blogg er jo, slik jeg ser det, en enkelt blogger sitt prosjekt og man bør derfor få ha råderett over sitt eget arbeid. 

Hva som oppfattes som konstruktive og saklige tilbakemeldinger bør få være opp til hver enkelt bloggstarter.

De som ønsker å dra igang mer eller mindre saklige diskusjoner om andre ting kan jo starte en egen tråd!

Håkon

N-skala, 32mm hagejernbane, Roco Multizentrale Pro
Back to Top
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 12 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 14:44
Jeg startet en blogg for diverse byggeprosjekt for lenge siden, men det ble umiddelbart pøst på med spørsmål og kommentarer. Det var ingen mulighet til å redigere noe som helst (f.eks slå flere spørsmål og kommentarer sammen til "en boks"), så jeg orket/gadd rett å slett ikke å gjøre noe mer ut av det. Jeg lot bloggen dø ut..............
Jeg skjønner ikke helt frykten for at en blogg skal kunne redigeres? Jeg oppfatter en blogg som en mer personlig versjon (hvor man viser mer personlige meninger eller prosjekter) av et vanlig tråd/innlegg (hvor spørsmål eller påstander kan/er åpent, og man aner egentlig ikke hvor det ender). Når en personlig blogg ender i en åpen krangel mellom 2 andre personer, og ikke har noen mulighet til å rydde vekk innlegg som ikke har noe med det man står for eller ønsker at bloggen skal representere, skjønner jeg godt at man gir opp.
 
Det finnes flere muligheter til å opprette en blogg andre steder på dette nettet, hvor jeg oppfatter at det finnes redigeringsmuligheter, men det er da virkelig synd at vi må spre oss på flere steder. Vår hobby er da ikke så stor, og MJF-forumet skal da vitterlig fungere som et paraply-nettsted som er åpent for alle varianter av modelljernbane interessen.


Edited by Asgeir - 27 januar 2013 at 14:46
Asgeir



Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 15:52
Jeg tittet litt gjennom moderatormulighetene i kontrollpanelet og rent praktisk er det fullt mulig å opprette underfora til hovedkategorien weblogger og gi den enkelte blogginnehaver moderatorrettigheter.
 
MEN - inkludert i den moderatorretten vil det da og dessverre bli liggende en mulighet til å gå inn og redigere brukerenes profil, inklusive epostadresse som ble brukt ved registrering etc. DVS at med moderatorrett så kan vedkommende "grave frem" opplysninger om den enkelte bruker som brukeren ikke har liggende fritt tilgjengelig på sin profil.
 
 
Jeg ser dessverre i øyeblikket ingen mulighet i programvaren til andre løsninger, og vil tro at forumets brukere ikke ønsker at "Hvem som helst" ved å opprette en blogg og få tildelt moderatorrettighet på den måten skal få fri tilgang til deres profilside, så intill det eventuellt finnes en annen løsning på dette så føler vel jeg at vi får fortsette som vi gjør i dag.
 
 
Om det er spesielle innlegg i blogger som ønskes fjernet eller som bloggeier vil redigere inn i sine hovedinnlegg etc. så vil naturligvis moderatorene fortsatt kunne være behjelpelig med det (Verdt å merke seg: i forbindelse med siste ukes "Bloggangrep" så var det INGEN av brukerene som kontaktet moderatorer/admin for å klage på det som skjedde før i går kveld hvor ett medlem kontaktet admin. Alle andre tok sin klaging ut direkte i bloggen og tok det tydeligvis som en selvfølge at moderatorene leser alle innlegg i alle tråder fortløpende, hvilket jeg må understreke at vi nok dessverre ikke gjør)
 
Så, for fremtiden: er det innlegg eller diskusjoner brukerene er misfornøyd med, så ber vi om at dere sender et PM til en eller fler av moderatorene...IKKE hyl og skrik om moderering i tråden, det skaper bare mer unødig støy og blir muligens ikke fanget opp av oss uansett.
 
Mvh
Eirik
-admin
Back to Top
hsa77 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 desember 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hsa77 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 16:22
Hadde det vært mulig å lage en "varsle" knapp ved hvert inlegg?  Ved å trykke på "varsle" knappen kunne det gått en PM til alle moderatorer. Det hadde vært en brukervennlig løsning - ser at flere andre debattsider har en slik mulighet.
Håkon

N-skala, 32mm hagejernbane, Roco Multizentrale Pro
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 16:29
Originally posted by hsa77 hsa77 wrote:

Hadde det vært mulig å lage en "varsle" knapp ved hvert inlegg?  Ved å trykke på "varsle" knappen kunne det gått en PM til alle moderatorer. Det hadde vært en brukervennlig løsning - ser at flere andre debattsider har en slik mulighet.


Den finnes.
Se under instillinger for innlegg, ved siden av svar og sitér.

Ettersom moderatorrettighetene gir litt for mye spillerom til å kunne bruke den funksjonen for bloggeiere så må det jo være tilstrekkelig slik det er nå med å kunne varsle.
Man kan ikke forvente at admin er pålogget hele tiden, så at man må vente noen timer burde ikke være nok til at hele tråder slettes i irritasjon mens man venter.
Men som det sies, da må man faktisk først ha sagt ifra om problemet før man blir misfornøyd.


Edited by EirikS - 27 januar 2013 at 16:30
Back to Top
hsa77 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 desember 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hsa77 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2013 at 17:08
Originally posted by EirikS EirikS wrote:

Originally posted by hsa77 hsa77 wrote:

Hadde det vært mulig å lage en "varsle" knapp ved hvert inlegg?  Ved å trykke på "varsle" knappen kunne det gått en PM til alle moderatorer. Det hadde vært en brukervennlig løsning - ser at flere andre debattsider har en slik mulighet.


Den finnes.
Se under instillinger for innlegg, ved siden av svar og sitér.

Takk! Da lærte jeg noe nytt!
Håkon

N-skala, 32mm hagejernbane, Roco Multizentrale Pro
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 januar 2013 at 20:00

Da gjenstår det fortsatt en sak, jfr. startinnlegget:

Om det finnes noen spesielle regler for weblogger som har forsvunnet, bør disse på plass som øverste innlegg ("sticky") i delforumet. Norsk MJ-forum har for øvrig noen slike regler. Hvis ikke, må denne teksten på forumets forside fjernes: "Her gjelder spesielle regler som du kan lese om i øverste innlegg inne på dette delforumet."

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.