MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - On30.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

On30.

 Post Reply Post Reply
Author
Terje Storjord View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Terje Storjord Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: On30.
    Posted: 10 januar 2013 at 17:46
Hei Odd Rune. Jeg har noet nytt On30 materiell for salg, innkjøpt til et prosjekt som nok ikke blir realisert. Sender deg en PM i løpet av kvelden.

Mvh Terje S
H0 S/N/US Ep.III DCC MBV-Små Tog
Bilder/video Ofotbanen: www.arctictrains.com
Back to Top
orwold View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 09 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote orwold Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 januar 2013 at 17:27
Hei. Trodde jeg skulle slutte med modelltog og har solgt ut HO togene mine over lengere tid. Men så dukket Håvard Houen og Troels Kirk opp. Greier ikke slutte men har kommet til at jeg vil bygge diorama eller en liten bane. Gikk meg over hodet og alt kokte opp i kålen. Visste ikke hva jeg ville tidligere.Ble frustrert og modellene havnet i monter. Reiv tre påbegynnte anlegg og mistet helt interessen. Har gjennom mange år bygget scratshmodeller. Nå er det On30 som gjelder. Det er vel der jeg hører hjemme. Mitt spørsmål er følgende. Hvor kan jeg lettest  få tak i lokomotiver det være seg Backmann og liknende? Skal ikke ha mange kanskje tre fire lok. Må jeg bestille fra USA  eller finnes det forhandlere her på berget? Å se et lite smalsporlok tusle avgårde på en gyngete linje med fine sceener rundt er for meg lykke. Veldig takknemmelig for svar. MVH Odd Rune.
orw
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.