MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Spørsmål til webmaster for MJF sine nettsider
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Spørsmål til webmaster for MJF sine nettsider

 Post Reply Post Reply
Author
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 13 desember 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Spørsmål til webmaster for MJF sine nettsider
    Posted: 27 november 2012 at 12:22
Jeg er medlem i Hadeland og Ringerike Modelljernbaneklubb og har noen spørsmål jeg vil ha svar på og som også andre i klubben vil ha svar på...
 
 
1. Hvorfor blir ikke klubbinfo om oss oppdatert på sidene for norske klubber??
2. Hvorfor blir ikke info ang vår messe også lagt ut under messer/utstillinger??
 
 
Jeg vet vår tidligere formann sendte en mail for og få lagt inn ny leder som kontaktperson og ny leder har også sendt mail, jeg har sendt mail og ingen ting blir gjort dette er simpelt henn for slappt når jeg ser at siden for klubb info er oppdatert da dato for siste oppdatering er synelig og dette etter jeg sandte mail..
 
Hjemmesiden med blogg og info om vår messe har vi hatt oppe og gå i nesten 2 måneder uten at dette er fanget opp, det er lagt ut linker til nettsiden på forumet her at vi har fått en slik side og i innlegg ang messa da man melder seg på via nettsiden.
 
 
 
Dette er egentlig ikke min sak og ta opp men jeg føler personelig irritasjon når ikke ting blir tatt tak i etter så mange purringer og vet det er frivillig arbeid med sidene men når man har hatt så lang tid for og fikse det er det for dårlig..
 
Da tar jeg saken her og håper dette nå oppdateres med begge saker... For info om rett post adresse osv og info om messen nås vår leder via kontakt skjema på vår hjemmeside som er www.modelljernbaneklubb.no og på siden finnes også div relevant info.
 
 
Mvh Frode S (Medlem i HRM)
 
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 november 2012 at 21:25
Det er kun meg som har ansvaret for driften og innholdet på MJFs sider unntatt forumets administrator som har hovedansvaret for innholdet på forumet.

Finner kun en henvendelse fra deg, og du har ikke oppgitt din epostadresse så du har ikke fått svar. Info skal nå være oppdatert basert på det som står på hjemmesidene deres.

Lykke til med klubben! Det ser spennende ut!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.