MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Innloggingsproblemer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Innloggingsproblemer

 Post Reply Post Reply
Author
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Innloggingsproblemer
    Posted: 03 juli 2005 at 22:00
Jeg får ikke logget meg inn på Forumet når jeg bruker IE6. Det har stort sett fungert tidligere, men for noen dager siden sluttet det helt å virke. Jeg får bare denne "klare" meldingen hver gang jeg prøver:

Ikke Innloggingen var vellykket    

Jeg har sjekket at tillatelsen til småkakene er satt, og jeg har ikke endret innstillingene på PC"en i løpet av de siste dagene.

Dette innlegget er derfor lagt inn via Opera. Der fungerer det meste....

Noen som har noen gode ideer?
Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
thomas snare View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thomas snare Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 juli 2005 at 23:45

Prøv og slette alle kaker og informasjonskapsler og slikt.

Det pleier og fungere etter det

Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juli 2005 at 09:36

Undertegnede opplever også dette fra tid til annen. Den eneste forklaringen jeg har fått som synes å ha noe for seg, er at det oppstår et problem med cookies/informasjonskapslene. Som Thomas sier, er førstehåndsløsningen å slette informasjonskapslene, i IE6 enten via "Verktøy" - "Alternativer for Internett" - "Slett informasjonskapsler" i menyen for Midlertidige Internett Filer.

Det finnes også en mindre drastisk løsning, nederst på forsiden av forumet er det en link som heter "Slett informasjonskapsler satt av dette forum". Jeg har ikke prøvd den selv enda, men den er vel verdt er forsøk ved inloggingsproblemer.

mvh Lars

 

Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juli 2005 at 15:58

Innlogging ble igjen gjort mulig når jeg hadde slettet alle informasjonskapslene.  Takk, Thomas

Linken "Slett informasjonskapsler satt av dette forumet" ble prøvet først, men det hjalp ikke noe...

Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
gunwes View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 70
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gunwes Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juli 2005 at 18:01
Jeg har hatt liknende problemer i de to siste dagene med "ikke innlogging var vellykket", men det synes helt tilfeldig, for fem minutter senere virker det igjen uten at jeg har endret på innstillingene. Er forummotoren ustabil, elller hva...
gw
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.