MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Naboforum Postvogna
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Naboforum Postvogna

 Post Reply Post Reply
Author
TeVe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 desember 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TeVe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Naboforum Postvogna
    Posted: 10 november 2012 at 20:47
Kan man få spørre hva som har skjedd på Postvogna ettersom man nå også må være registrert for å lese. Jeg har ikke vært innom det forumet på en stund så jeg har tydelig ikke fått med med eventuell informasjon. At man må være registrert for å skrive er greit på forum, men for å lese er ikke veldig vanlig.

Jeg var tidligere registrert og postet der, men etter en omlegging av forumet for en tid tilbake har jeg ikke kunnet logge meg inn.

Hva er så spesielt ved postvogna som forum at man må være registrert for å lese.

Edited by TeVe - 10 november 2012 at 20:49
Terje V.
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 november 2012 at 21:03
Ja, det var nytt for meg også. Jeg leste der senest torsdag, og da var alt fullt lesbart - nå står det med fet skrift at man må være registrert både for å lese og skrive. Det virker som om jernbane.net nå blir ytterligere marginalisert.
Back to Top
MJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 september 2011
Status: Offline
Points: 237
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 november 2012 at 21:27
De har vel bare fulgt i fotsporene til Jens Stoltenberg. Han som sa: Mere åpenhet og demokrati!

Edited by MJ - 10 november 2012 at 21:29
Back to Top
Espen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Espen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 november 2012 at 00:28
Jøss :

Originally posted by MJ MJ wrote:


De har vel bare fulgt i fotsporene til Jens Stoltenberg. Han som sa: Mere åpenhet og demokrati!


En imponerende og intelligent kommentar
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital.
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2012 at 10:36
De har bestemt seg for at det skal være lukket etter nok en krangel. Denne gang om bilderettigheter visstnok. Gadd ikke lese alt...

Og det holder ikke å bare være registrert der for å komme inn. Hvis du ikke er aktivt med å skriver innlegg eller laster opp bilder blir du kastet ut etter 60 dager.

Mvh Heine
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2012 at 12:21
Jernbane.net er ikke akkurat et stort tap å ikke kunne logge inn på
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2012 at 12:56
Originally posted by Stian Stian wrote:

Jernbane.net er ikke akkurat et stort tap å ikke kunne logge inn på
Har ikke vært innom Jernbane.net på lenge. Men er ikke overasket.
 
Men det hjelper ikke på miljøet i Norge at de noen stenge seg ute på en måte. Og kaste folk ut etter 60 dager(de sier jo selv at de ikke kaster ut noen) Men da har det blitt noe i vragnstupen etter en frokost. Ender vell opp med at trafikken går ned og at folk ikke gidder å reg seg. Trur evetuelt nye kanskje kvier seg for å reg på et forum de ikke vet hvordan fungerer?. Men de har vell sine grunner til å lukke siden.
 
Men siden jeg ikke er bruker av forumet er det ikke noe stort tap. Mye av det som står på Jernbane.net er hentet fra NJK alikevell, eller at de brukte samme kilder når jeg skrev på begge for noe år siden.
A matter of life and death
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2012 at 18:07
Originally posted by Wickerman Wickerman wrote:

[Mye av det som står på Jernbane.net er hentet fra NJK alikevell, eller at de brukte samme kilder når jeg skrev på begge for noe år siden.
 
 
Mitt inntrykk er faktisk omvendt, at mange har snoket på jernbane.net for å finne informasjon som så er postet på NJKs forum etterpå. Enkelte har gjort det som åpenlyst registrerte begge plasser, mens det mest underholdende er å se de som ikke er registrert på jernbane.net plutselig starte en tråd på NJK-forumet om et tema de har infoprmasjon om kun en dag eller to etter at den informasjonen var etterspurt på jernbane.net
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.