MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Begrensing i opplastede bilder?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Begrensing i opplastede bilder?

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Begrensing i opplastede bilder?
    Posted: 09 oktober 2012 at 11:20

Jeg kom tilfeldigvis over følgende informasjon på mine brukerinnstillinger på dette forumet: "Du har brukt 18,98MB av din 100MB tildelte lagringsplass".

Hva betyr det? Betyr det at hvis jeg skulle komme til å overskride 100 MB i opplastede bilder, så får jeg laste opp flere bilder? Men jeg laster ikke opp bilder her for at jeg skal ha det på MJFs server for min egen skyld, jeg laster jo opp for at andre skal se dem. Så hvorfor regnes dette på den enkelte og ikke samlet? 

Svein S
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2012 at 23:46
Tror denne kvoten kan settes redaksjonelt, og har jo litt med diskplass å gjøre. Men hvis flere nærmer seg denne grensen tror jeg nok at kvoten kan økes :-)
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2012 at 23:54
Originally posted by Pelle Pelle wrote:

Tror denne kvoten kan settes redaksjonelt, og har jo litt med diskplass å gjøre. Men hvis flere nærmer seg denne grensen tror jeg nok at kvoten kan økes :-)

Jeg skjønner absolutt at diskplass kan være en begrensende faktor, men det er vel totalantallet på bildene som er utslagsgivende da, ikke hvor mye noen enkeltbrukere har lastet opp.
Men antagelig er dette foreløpig kun et teoretisk problem siden ingen antagelig er i nærheten av taket ennå.
Svein S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.