MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - slettet innboks
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

slettet innboks

 Post Reply Post Reply
Author
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: slettet innboks
    Posted: 28 september 2012 at 17:57
Etter at forumet ble oppgradert så er innboksen min blitt slettet. Er det noen grunn til dette??
 
 
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 september 2012 at 22:09
Det er en egen tråd om dette i forumverkstedet. Det ligger nok der fortsatt, men et parameter må scriptes om i databasen av webmaster
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 september 2012 at 22:53
Ok, gi gjerne beskjed når det evt er fikset
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
hilljens View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 22 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hilljens Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2012 at 10:13
Min opprinnelige Innboks er også borte. Det var en del meldinger der som jeg gjerne skulle ha sett.
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2012 at 17:39
Prøv å gå inn på http://www.mjf.no/forum, der ligger det gamle forumet fra før oppgraderingen, kanskje innboksene deres er inntakte der.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2012 at 20:44
Jeg sjekker opp dette nå..
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2012 at 11:43
Dette er en feil som påvirker alle.
Det virker som at det er en bug i forumet som gjør at meldinger pår satt et parameter når en bruker gjør en handling. Vet ikke helt hva dette er ennå, men har satt tilbake dette parameteret igjen slik at alle meldinger vises som de skal.

Gi beskjed dersom dette skjer igjen, så skal jeg sette tilbake parameteret. Har funet noe om temaet på nettet, og skal prøve ulike metoder når jeg får tid.

Så vidt jeg kan se blir altså ikke meldingene slettet, men får en status "ikke vis". Ingen data skal derfor blir tapt som følge av dette.
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2012 at 21:05
Jeg har kun fått deler av min innboks, mangler fra før 2009
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.