MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Tråd-layout
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Tråd-layout

 Post Reply Post Reply
Author
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tråd-layout
    Posted: 24 september 2012 at 22:32
Jeg har en svak fornemmelse om at dette har vært opp før, men dere får bære over med en gammel mann .... Wink
Når jeg åpner en tråd, kommer det over teksten 3 stk blå/hvite, horisontale stokker + en relativt stor, grå "lapp" inneholdende "topic rating".
Dette synes for meg en helt unødvendig bruk av plass.

"Topic rating" kan vel legges som en knapp/lenke som kan hentes for de som er interessert?

Jeg synes én stokk er tilstrekkelig, og den må gjerne inneholde info om hvilken gruppe (rom/forum) jeg befinner meg i ...
Bjørn Egil
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 september 2012 at 23:30
Ettersom de ikke har gitt stilsettet i oppgraderingen nytt filnavn så får sjelden nettleserene med seg alle endringer før man har trykket F5 / oppdater og dermed fått lastet stilsettet på nytt.
Gjør du det så blir du hvertfall kvitt den store lappen og den blir en knapp som du etterlyser...
Nå er det også gjort en uforståelig endring, slik at visning av hvilket rom/tråd man er i vises klemt helt opp i venstre topp, istedet for normal plassering lenger ned som den var før.
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 september 2012 at 08:52
Originally posted by EirikS EirikS wrote:

Ettersom de ikke har gitt stilsettet i oppgraderingen nytt filnavn så får sjelden nettleserene med seg alle endringer før man har trykket F5 / oppdater og dermed fått lastet stilsettet på nytt.
Gjør du det så blir du hvertfall kvitt den store lappen og den blir en knapp som du etterlyser...
Nå er det også gjort en uforståelig endring, slik at visning av hvilket rom/tråd man er i vises klemt helt opp i venstre topp, istedet for normal plassering lenger ned som den var før.



Menyen kommer nå over headeren i det nye forumet. Har nå flyttet denne. Man skal i utgangspunktet ikke endre i standardkoden da det vil bli borte i oppgraderinger.

Edited by webmaster - 25 september 2012 at 09:07
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 september 2012 at 13:11
Ved å midlertidig endre navnet en mnds tid så gjør det at man ikke får brukere som oppdager feil, eller ikke får funksjoner til å fungere. Det gjør kun at nettleserene oppdaterer nødvendig info av seg selv.
Det har ikke noe med å miste noe i fremtidige oppgraderinger, det handler om å gjøre en jobb så at brukerne slipper å oppleve mer problemer enn nødvendig.
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2012 at 20:59
Mange takk for råd om 'F5'!

skal prøve å huske det til en annen gang, men garanterer intet Embarrassed
Bjørn Egil
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,046 seconds.