MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bilder fra treff i helga
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder fra treff i helga

 Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder fra treff i helga
    Posted: 03 september 2012 at 16:46
På lørdag var Vigdis og jeg invitert på hagejernbanetreff, vårt aller første i så måte. Det var en veldig positiv opplevelse som vi absolutt har lyst til å gjenta om muligheten byr seg!

Takk til verten for dette flotte tiltaket, med både høvelig servering, givende prat og masse actionfylt kjøring! Det var også veldig hyggelig å treffe flere av medlemmene her på forumet for første gang.

Her er et lite utvalg av alle bildene vi tok:








































Og helt til slutt et bilde av Direktøren tatt i et ubevoktet øyeblikk, vet ikke helt om hagejernbane er veldig avslappende eller bare veldig slitsomt...Wink:


Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 september 2012 at 21:10
Flotte bilder, veldig gøy å treffe dere begge :)
Og tusen takk til arrangøren for en fantastisk dag, både jeg, Anniken og Lars storkoste oss hele dagen.
mvh,

Leif
Back to Top
HaZach View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 24 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HaZach Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 september 2012 at 22:44
Kjempefine bilder og mye fin togkjøring på fint anlegg Clap
Mvh. Hans Zach.

Ha en god MJ-dag
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 september 2012 at 00:48
Flotte bilder, Svein! Jeg skulle også vært der, men måtte prioritere jobbing hjemme på huset. Kommer sterkere tilbake senere. Smile
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 september 2012 at 11:23
En helt annen sak!
 
Jan, kan du tømme den private MjF-postkassen din?
Den er helt full, slik at jeg ikke får sendt deg en melding!
 
MVH
Kjell H.
Back to Top
jsalve View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 21 juli 2010
Location: norge
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jsalve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 september 2012 at 09:35
Hei!
 
Takk for sist Smile ....nå har jeg tømt boksen min så det er blass til nye meldinger. Forsøkte å sende deg e-mail og fikk melding om at også din boks var full Wink
 
-jan
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 september 2012 at 10:22
Det har tydeligvis "skjedd noe" på forumet.
- Var inne å kikket på status for min boks - og den var 320% full! - Det trodde jeg ikke ellers var mulig - om ikke man kollektivt hadde krympet postboksene? - Er i orden nå!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.