MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fremotreff Arendal 2013
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fremotreff Arendal 2013

 Post Reply Post Reply
Author
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fremotreff Arendal 2013
    Posted: 28 august 2012 at 22:07
Hei alle gamle, og ikke minst nye Fremo-venner!

Vi i AMJK arrangerer FREMO-treff i Arendal 8-10.mars 2013, så det er bare å sette av denne datoen. Mer informasjon kommer etterhvert.


Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2012 at 08:16

Det var hyggelig! Må prøve å få med meg det i 2013.  

Kanskje galt å spørre i denne tråden, men blir det noe Gardermotreff eller tilsvarende i høst?



Edited by ses - 29 august 2012 at 08:16
Svein S
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2012 at 09:13
Og selvfølgelig dukker jeg op.

Dan 
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2012 at 11:28
Det blir ingen flere Gardermotreff. Vi arbeider med en annen løsning i samme område, men vi greier ikke å få til treff der i høst da lokalet er opptatt. 
Steinar
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2012 at 13:04
Hadde vert utrolig artig å fått med seg arendalstreffet denne gangen!
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 august 2012 at 08:26
Må prøve å få med dette i år og!  Frister iallefall!
Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 januar 2013 at 11:21
Da er det fritt frem å melde seg på til Arendalstreffet! Vi har allerede stort sett de modulene vi trenger, iallefall de store stasjonene, men ivrige treffdeltakere med flotte og velfungerende modeller trenger vi Smile

Påmelding kan sendes til undertegnede på post(alfakrøll)autoclassic.no. Mer info finnes på www.amjk.no
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2013 at 14:44
Vi er nå like ved å ha nådd grensen for maks antall deltakere på vårt treff. Vi er takknemlige for at så mange har meldt sin interesse - også i år Smile
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 21:20
Da er man nettopp kommet hjem fra en som vanlig hyggelig helg i Arendal. Det er et sosialt høydepunkt, man treffer gamle bekjentskaper og ikke minst er det hyggelig at det kommer nye til. Disse må vi ta spesielt godt vare på, og for min del er det også ekstra spennende at så mange av de bygger og viser fram det de har.

Det eneste det ikke ble tid til, var å ta bilder. Men kanskje jeg rekker det neste gang.

En stor takk til AMJK for et flott treff.
Steinar
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 21:59
Kære vennerSmile

Jeg sender en stor tak for en dejlig weekend og gode stunder omkring vores hobby. Igen var det en  stor oplevelse at deltage i Arendal træffet og få talt og udvekslet erfaringer med gamle venner.

Et godt, flot, hyggeligt og vel gennemført træf. Tak til AMJK og tak til alle øvrige deltagere. Det er grundlaget, fælleskabet og det gode humør der gør et godt træf.

Der frem til flere norske Fremo træf Smile 

Mange hilsner
Dan


En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 22:52
Tusen takk til alle deltakere - både gamle og nye. Det er utrolig hyggelig å være vertskap for en så hyggelig og inspirerende gjeng med modelljernbanebyggere :)

Her er et bilde fra Grimstad hvor jeg storkoste meg med Christers lille Skd202.


Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
kjethau View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 06 november 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kjethau Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2013 at 23:27
Da vil jeg også få lov til å benytte anledningen til å takke for et veldig trivelig og godt gjennomført treff. Jeg har storkost meg hele helgen (som vanlig) og har fått anledning til å treffe både nye og gamle venner.
Her følger et lite utvalg bilder fra meg.
 
 
 
 
Deltakerne koser seg på treffTongue
 
 
Nydelige detaljerThumbs Up
 
 
Ghost train....
 
 
Mini på Grimstad stasjon.
 
 
Mjølner verk har nettopp fått en ny ladning koksSmile
 
 
På Rise ventes det på tog.
 
 
Fine moduler og materiellSmile
 
 
Takk for megSmile 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Edited by kjethau - 10 mars 2013 at 23:38
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,043 seconds.