MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Anskaffelse av dekaler
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Anskaffelse av dekaler

 Post Reply Post Reply
Author
Pytagoras View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 22 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pytagoras Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Anskaffelse av dekaler
    Posted: 11 august 2012 at 22:22

Vær hilset!

Etter suksessen med modelltog og vitrine, så har jeg lyst til å prøve meg på omlakkering av et gammelt Märklin-lokomotiv jeg har liggende. Lokomotivet har jeg lyst til å male i fargene til Kuehne+Nagel og til det trenger jeg også dekaler.

Har googlet temaet litt og finner en del utenlandske produsenter, men jeg hadde foretrukket om jeg kunne bruke noen norske. Så da lurer jeg på om noen her har kjennskap til bedrifter eller privatpersoner som produserer dekaler?

Jeg er forsåvidt helt ny på dette med dekaler, så eventuelle tips og erfaringer mottas med takk.

 

Back to Top
Pytagoras View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 22 april 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pytagoras Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 august 2012 at 17:30

Om noen som driver med dette leser tråden og synes standard rate for design/trykking av dekaler er for lav, så betaler jeg gjerne litt ekstra for at dette skal skje.


Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.