MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - "Morshyttan" Sture Byle'n
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

"Morshyttan" Sture Byle'n

 Post Reply Post Reply
Author
Mini View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 04 april 2010
Status: Offline
Points: 99
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mini Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: "Morshyttan" Sture Byle'n
    Posted: 10 januar 2012 at 15:32
At Märklin også kan gi et meget godt resultat er svensken Sture Byle'n et godt eksempel på. Hans anlegg fra "Morshyttan" - hans eget hjemsted og oppvekstplass. Mange av oss har sett dette før, men det kommer alltid nye MJ-ere til og dessuten synes jeg hans anlegg er så flott ned til minste detalj at det godt kan egne som en reprise.
 
 
Få med lyden - og NYT!
Back to Top
bqg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 25 oktober 2011
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bqg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 januar 2012 at 07:38
I videoen står at han findes på stinsensforum.se, den tråd er lukket Cry, men den fortsættes på http://www.motessparet.se/viewtopic.php?f=41&t=15 Big smile
Hans Kurt Hansen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 januar 2012 at 09:51

Bare å registrere seg det så får du tilgang til alle anleggsbloggene. Har vært registrert på Stinsen lenge, det stor aktivitet og mye å lese og se.

Hilsen Andreas.   
Back to Top
bqg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 25 oktober 2011
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bqg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 januar 2012 at 10:40

Hans Kurt Hansen
Back to Top
bqg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 25 oktober 2011
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bqg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 januar 2012 at 10:45
Ups!!!
Fik ramt en forkert knap.
Sture Bylen med flere er faldet i unåde, derfor er trådene låst, og fortsættes på andet forum.
Jeg har været på stinsens i nogen tid, men skriver ikke mere, undtaget hvis jeg bliver spurgt direkte.
Hans Kurt Hansen
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 januar 2012 at 16:46
Originally posted by bqg bqg wrote:

Ups!!!
Fik ramt en forkert knap.
Sture Bylen med flere er faldet i unåde, derfor er trådene låst, og fortsættes på andet forum.
Jeg har været på stinsens i nogen tid, men skriver ikke mere, undtaget hvis jeg bliver spurgt direkte.


Det er feil. De har selv sagt opp sine tråde på Stinsen siden de gutta har startet et eget  og mye bedre forum som heter Mötesspåret.

Modellhilsen

Claes
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.