MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - FREMO-treff på Gardermoen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FREMO-treff på Gardermoen

 Post Reply Post Reply
Author
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: FREMO-treff på Gardermoen
    Posted: 01 november 2011 at 20:35
Da er vi i gang igjenmed årets store begivenhet, og til helgen setter vi opp et anlegg som nå er blitt ca 120m langt. Som vanlig kan det oppleves utenfor sperringene i museets åpningstid 12-16 lørdag og 12-14 på søndag, da vi begynner nedpakkingen i totiden. Deltakelse i trafikkspillet er kun for påmeldte, men man vil kunne se norske tog i et flott nosk landskap med tema fra slutten av 1950 tallet.

Og slik ser anlegget ut i år:http://dl.dropbox.com/u/40684882/Gardermoen%202011%20Model%20%281%29.pdf

Steinar
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2011 at 01:02
Jeg takker for flott Fremo-treff på Gardermoen. Jeg kom vel hjem på sommerdekk over fjellet. Her er ett av mange glimt fra treffet.


Svein S
Back to Top
Joma View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 november 2009
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2011 at 20:28
Tack för träffen, den var mycket givande.

Här en länk till "Modulsyd" beträffande träffen:


//Johnny
Joma
Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2011 at 21:04
Da er treffet historie, og jeg vil på Skaarerbanens vegne få takke alle deltakerne for flott innsats. Tiden går bare så alt for fort i slikt godt selskap. Det er alltid hyggelig og inspirerende å møte dere, diskutere løsninger og får nye ideer. En skikkelig vitamininnsprøyning.

Det nye fraktopplegget til Kai ble godt mottatt, og for min del fikk jeg prøvd det på Mo stasjon, hvor det fungerte utmerket. Det bidro til at det hele tiden var litt aktivitet på en ellers så stille landsens stasjon.

Jeg fikk også inntrykk av at deltakerantallet denne gangen passet godt til anleggets størrelse og oppgaver, slik at alle hadde nok å gjøre.

Skaarer Tidenes redacteur Hr. Eika har lagt listen svært høyt for fremtidens pressedekning. Et festelig innslag.

En stor takk til de som stilte opp i forkant og etterkant og hjalp til å sette opp og pakke ned, og ikke minst takk til gutta fra Horten og Kristiansand som hjalp oss med transporten så vi ble raskt ferdige på søndag kveld.


Edited by Steinar Snøtun - 08 november 2011 at 21:32
Steinar
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 november 2011 at 00:10
Jeg har lagt ut noen bilder fra dette Fremo-treffet på NJKs forum.
Svein S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.