MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Noen som selger dette bladet i Norge?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Noen som selger dette bladet i Norge?

 Post Reply Post Reply
Author
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 12 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Noen som selger dette bladet i Norge?
    Posted: 29 august 2011 at 16:19
Noen som vet om et sted/forhandler som selger MIBA Modellbahn Praxis: Mikromodellbau http://www.miba.de/verlag/15087439.htm i Norge?
 
Blekka koster 10 EUR + porto på kontinentet, og kan selvfølgelig bestilles derfra, men støtter gjerne nasjonal distribitør.
Asgeir



Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2011 at 16:43
Om du ikke får tak i det Asgeir, så har jeg det nummeret.  Kan ta det med til Hamar, så kan du titte i det.
Ellers så har jeg ikke sett denne "serien" hos Narvesen deseverre. Mulig NMJ/Hobbytrain har det?
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2011 at 16:54
Nrvesen på Fredrikstad stasjon har et godt utvalg, deriblant flere fra miba. Navesen på bryggen i Bergen har også et godt utvalg. Kanskje du kan sjekke med dem?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
einars View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 05 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einars Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 august 2011 at 23:31
Er du i Oslo, så har de greit utvalg av MJblader hos Narvesen på Oslo S. Det er 2 utsalg på
Oslo S, og begge har MJblader.
I Oslo sentrum har de også MJblader hos Narvesen på Hotell Continental, rett ved
Nationaltheateret.
Back to Top
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 12 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 august 2011 at 10:21
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Om du ikke får tak i det Asgeir, så har jeg det nummeret.  Kan ta det med til Hamar, så kan du titte i det.
Ellers så har jeg ikke sett denne "serien" hos Narvesen deseverre. Mulig NMJ/Hobbytrain har det?
 
Hei Svein
 
Hyggelig at du tar turen til Hamar.
Ta gjerne med blekka så jeg kan ta en tittSmile
 
Har søkt på Narvesen sin "magasin oversikt", men ikke funnet dette bladet.
Skal se om jeg kan ta meg en tur ned til Oslo S, men har ikke store forhåpninger å finne det der.
 
Takk til gode forslag fra alleClap
Asgeir



Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 september 2011 at 12:01
Hei!
 
Til tross for at de har ett relativt godt utvalg av mj-litteratur hos Narvesen på Oslo S, har de stort sett bare "main-stream-blader". Slike 'spesielutgaver' som dette tar de dessverre ikke inn.
 
 
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,049 seconds.