MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fullmakter selges
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fullmakter selges

 Post Reply Post Reply
Author
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fullmakter selges
    Posted: 10 april 2005 at 22:26
Vi i NiM mj-klubb har samlet sammen 10 fullmakter til lørdagens GF. Disse selges samlet til høystbydende, eller byttes mot en modell av NSB type 31.

Bud kan sendes pr. PM.

Hilsen NiM 
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2005 at 22:44
Dersom NiM er interessert i å videreformidle flere fullmakter - så står også min til disposisjon.

Forutsetningen er at jeg tilgodesees med en egen "time-share-andel" av den Brimalm-modellen av type 31b dere får.
Jeg tegner meg i såfall for bruk av modellen på neste FREMO-treff - forhåpentligvis høsten 2006.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2005 at 20:10

Kjøper de jeg,  1 øre pr stykk. Så kan jeg heller få Brimalm til å lage en  Nohab i superline, 4 versjoner. Så får jeg passe på å lansere minst 3 modeller er tilsvarende nmj

Så kan gf"en krangle om den siste nr varianten



Edited by Wickerman
A matter of life and death
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2005 at 20:23
Originally posted by Wickerman Wickerman wrote:

Kjøper de jeg,  1 øre pr stykk. Så kan jeg heller få Brimalm til å lage en  Nohab i superline, 4 versjoner. Så får jeg passe på å lansere minst 3 modeller er tilsvarende nmj

Så kan gf"en krangle om den siste nr varianten

Det var godt du tok med alle smiletegnene Lars, så jeg skjønte at du forsøker å være morsom......

Eirik
(som forsøker være ironisk...)

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.