MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Jernbanemuseets dag - Høstmesse for MJ entusiaster
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Jernbanemuseets dag - Høstmesse for MJ entusiaster - Event Date: 02 september 2011 - 04 september 2011

 Post Reply Post Reply
Author
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Calendar Event: Jernbanemuseets dag - Høstmesse for MJ entusiaster
    Posted: 15 februar 2011 at 12:13

Jernbanemuseets dag arrangeres på Hamar 4 september.  Temaet vil være modelljernbaner i forlengelsen av Märklin utstillingen (http://www.norsk-jernbanemuseum.no/no/besok-oss/arrangementer/view/43/26). I den forbindelse har Norsk Jernbanemuseum (NJM) kontaktet MJFs styre for å knytte kontakter mot enkeltpersoner og MJ-klubber som kunne tenke seg å stille ut anlegg og vise annen MJ aktivitet.  Etter avtale med NJM vil arrangementet gå fra fredag (opprigging) til søndag i vi får således muligheter for en tidlig høstmesse for modelljernbaneentusiaster.

FREMO Norge har allerede avtalt direkte med NJM at de vil stille med et modulanlegg.  Jeg håper at andre også kjenner sin besøkelsestid og tar kontakt med leder@mjf.no med innspill til utstilling og arrangement.  Transport vil bli dekket.
 
Vi søker å få noen til å ta ansvaret for kontakten mellom utstillere og NJM etterhvert.  Hva angår kommersielle aktører vil jernbanemuseet kontakte disse direkte.  Det vil også bli anledning til bruktsalg og byttebord.
 
 
Jeg håper at alle som etterlyser messer på Østlandet nå griper sjansen og tar del i arrangementet.
 
 
Morten Jacobsen
Leder MJF


Edited by Morten Jacobsen - 15 februar 2011 at 17:02
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2011 at 22:08
På tross av at det etterlyses MJ arrangementer i MJF regi, har det vært helt tyst siden jeg sendte ut henstillingen om å melde på anlegg og annen MJ aktivitet til Jernbanemuseets dag 4 september.  Jeg har imidlertid fått en frivillig som har tatt på seg å være våre kontakt med NJM og mot potensielle utstillere.  Som vanlig er det en frivillig som har andre oppgaver og som også tidligere har stått på for foreningen.  Jeg har også gitt en adresseliste til NJM over noen jeg mener har spennende anlegg som kan flyttes til Hamar en helg.  Men det er heller ikke for sent å ta kontakt med meg om dere mener at dere kan bidra til en MJ helg på Hamar i september til glede for alle MJ entusiaster og til rekruttering av nye medlemmer.
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.