MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Locomotion (Transport Tycoon 3)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Locomotion (Transport Tycoon 3)

 Post Reply Post Reply
Author
brandett View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote brandett Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Locomotion (Transport Tycoon 3)
    Posted: 01 april 2005 at 10:56

For de som ikke har fått det med seg, så har Transport Tycoon v/ Chris Sawyer kommet i ny versjon.

Jeg ble veldig overrasket når jeg opptaget at spillet var i salg, fordi jeg har ikke lest noe i det hele tatt om at kodingen var igang i det hele tatt!

Men nå er det værtall ut! Ser at CDON.com selger spillet, men ikke har det på lager. Det ser ut som det er veldig vanskelig å få tak i =/ Jeg har lastet ned demoen, og det ser veldig bra ut!

Grafikken er ikke forbedret noe Ekstremt mye, men det er vel nettopp dette jeg liker ved spillet. - At det ikke er noe finjustert landskap. Detaljene på lokomotiver etc er veldig bra, og som tidligere versjoner kan man også bygge buss, båt, lastebil, og fly.

Også kan man også bygge høyere bruer, lengre stasjoner. Bredere stasjoner, stasjoner med spor i ulike lengder, stasjon på bruer, etc..


Bilde er hentet fra http://www.3dgamers.com/screenshots/games/locomotion/

Så om dere ikke har prøvd det! Last ned demoen og prøv;
http://www.3dgamers.com/games/locomotion/downloads/

 



Edited by brandett
mvh Bjørn-Martin Brandett
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 april 2005 at 23:53
Back to Top
Henning B. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 04 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning B. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2005 at 14:55

Jeg visste heller ikke at det var kommet ut før jeg snublet over det i en leketøysbutikk. Edwis, Brio eller lignende. Så dyrt var det heller ikke. Det er veldig likt det gamle, men som sagt, med en del forbedringer. Håper flere skaffer seg dette, slik man kan spille over internett.

Anbefales!

Back to Top
brandett View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote brandett Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2005 at 16:26
Chris Sawyer har kodet mesteparten selv, sikkert derfor det er så billig. Har skaffet meg fullversjon nå, og spillet er GENIALT! Bortsett fra at jeg har problemer med at vognene fyller seg med feil innhold noen ganger. Dette fordi samme vogner brukes til flere ting. Kommer sikkert en patch for dette etterhvert
mvh Bjørn-Martin Brandett
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.