MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Auhagen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Auhagen

 Post Reply Post Reply
Author
bondkall View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 08 januar 2005
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bondkall Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Auhagen
    Posted: 16 februar 2005 at 18:26

Er produkter fra Auhagen å få tak i her på berget, eller må ,man evt. skaffe det fra Tyskland?

 

Martin

Back to Top
mav View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mav Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2005 at 04:36

Auhagen er det dårlig med på her på berget!

Nærmeste er Kjell,s lek och hobby i Strømstad, som har ett lite utvalg.

mav

Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2005 at 22:56

Hei!

Jeg kan bekrefte at Kjells lek & hobby i Strömstad fører Auhagen, men jeg lurer på om jeg ikke har sett dette tilbudt i Norge også? På en av de to siste mj-messene i Farris-hallen i Larvik, var det en som solgte Auhagen. Utbudet var såpass stort at han antakeligvis må være forhandler. Kanskje andre på forumet vet mer?

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 februar 2005 at 23:03

Jeg var innom Birkemo i Stavanger i går. Han hadde en del byggesett fra Auhagen.

Petter

Back to Top
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 desember 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2005 at 11:23

Hallo !

Jeg er så fersk på MJ at jeg ikke hadde hørt om Auhagen før det kom frem på forumet her nå. Men i dag ringte jeg en lokal forretning som driver og jobber seg inn på MJ markedet lokalt for å høre om han hadde noen bygninger på lager og hva han evt. hadde. Vi har fått vintertemperatur her og jeg tenkte å finne på litt inneaktiviteter i helga Han hadde noe Auhagen og Heljan og kom til å ta inn mer av Auhagen nå. Forretningen heter IMPX og ligger på Lillehammer. Telefon nummer er 61 26 55 15. De har ikke web-butikk enda men det skal visst komme etterhvert. Vet ikke hvor stor denne butikken blir på MJ men det er hvertfall den eneste vi har her i regionen. Kjekt med nettbutikker, hvertfall for oss som ikke har mange butikker lokalt. Vet ikke om de sender fra IMPX, men er det noen som ønsker noe derfra kan jeg godt kjøpe dette og sende det. Auhagen har vel katalog liggende på nettet.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2005 at 11:45
Bjørn Egil
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.