MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Avatarer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Avatarer

 Post Reply Post Reply
Author
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Avatarer
    Posted: 17 mars 2010 at 22:00
Noen som ikke har sett filmen Avatar? Jeg så den for en drøy uke siden.
 
Hvis dette er fremtiden kan det bli moro å drive med modellhobby.
Tenk dere små avatarer i størrelse 1/87 av oss mennesker. Eller 1/160 for oss som kjører N.
 
Da blir det bare å legge seg inn i sånn boks ved siden av mj-anlegget og så er man en Preiser. Da kan man reise med sitt eget tog og klarer man å lage små nok kjørekontroller kan man kjøre toget selv også. Live steam får en helt ny mening. Og tenk på de som flyr modellfly, de kan sitte i sitt eget fly.
Kom ikke å si at ikke fremtiden ser lys ut for oss som driver modellhobby!
 
Petter Big smile
 
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2010 at 07:47
Avatarer er også de små bildene eller symbolene som ligger under brukernavnet til enkelte brukere ute i venstremargen for hvert innlegg.

Du kan laste opp inn ditt eget bilde under profilen din. Jeg synes for øvrig at det er fint om man kan se litt av hvem man forholder seg til på forumet. Bildet trenger ikke å være noe passfoto, men gjerne noe som viser hvem man er og hva man liker.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2010 at 07:54
LOL, KjellAn har selvfølgelig helt rett, men jeg synes avatarene til Petter høres mye kulere ut!LOL

PS: Jeg så filmen i helga, og kan absolutt anbefale den videre!Smile

Svein

H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.