MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Signaler
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Signaler

 Post Reply Post Reply
Author
ØysteinF View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ØysteinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Signaler
    Posted: 07 oktober 2009 at 07:56
Nå er det jul igjen! Smile
Var innom electrade i går og hentet meg en pærepose med signaler (skaladesign), og har selvfølgelig studert og testet disse.
Jeg må bare gratulere skaladesign med disse meget flotte signalene! De har truffet godt på alle fargene! (skikkelig grønn, ikke gulgrønn, samt gul/oransje ikke lysegul)
Det eneste negative jeg fant, var at det skinner gjennom noe grønt der det ikke skal. (stopp lyset)
Så ved to grønne, kan det nesten se ut som tre.
 
Nå er det ganske kraftige lys, så jeg skal prøve å dempe det litt for å se om det hjelper!
 
Forøvrig perfekt for mitt bruk.  Big smile
 
Back to Top
ØysteinF View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ØysteinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2009 at 08:00
pærepose?? Shocked
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2009 at 17:45
Det måtte nok en pærepose til for å pære alt, skjønner jeg - noe sier meg at det ikke pare var én stasjon som skulle pelyses? Noen plokkstrekninger var det vel også? 
Back to Top
ØysteinF View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ØysteinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2009 at 17:57
Ja, det er viktig med korte plokkstrekninger slik at togtrafikken kan avvikles effektivt!LOL
Jobber du i morgen?
 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,039 seconds.