MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Full PM innboks hos moderatorer!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Full PM innboks hos moderatorer!

 Post Reply Post Reply
Author
a[c]e View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 april 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote a[c]e Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Full PM innboks hos moderatorer!
    Posted: 04 september 2009 at 19:34
Jeg har forsøkt å sende PM (Privat melding) til flere moderatorer i dag, men får dessverre ikke lov til det siden "personen har overskredet tillatt antall PM i innboksen"..

Kan noen av moderatorene vennligst slette unna gamle meldinger, eventuelt fikse slik at denne begrensningen ikke gjelder moderatorer?

Hadde vært fint med mulighet til å ta kontakt med de ansvarlige når man lurer på noe Wink
ace@samlerforumet.net
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 september 2009 at 19:44
Jeg tror det er noen innstillinger som må endres. Min innboks er full etter kun 5 meldinger. . . . . . . .
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 00:01
Dessverre ser det ut til at foreningen fortsatt har valgt en gratisutgave av forumsoftwaren, og i den utgaven lar dets eg dessverre ikke gjøre å øke antallet PM til fler enn 5... Da må i så fall foreningen investere i en premiumutgave av forumsoftwaren om vi skal få gjort noe med det problemet...
 
Mvh
 
Eirik
-Admin
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 08:01
Dead
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 11:36
Min er 780% full, ikke verstLOL
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 12:03
Originally posted by admin admin wrote:

Dessverre ser det ut til at foreningen fortsatt har valgt en gratisutgave av forumsoftwaren, og i den utgaven lar dets eg dessverre ikke gjøre å øke antallet PM til fler enn 5... Da må i så fall foreningen investere i en premiumutgave av forumsoftwaren om vi skal få gjort noe med det problemet...


Kvitteringen sier "Web Wiz Forums Premium Edition Single Instance Brand Free License" og kostet foreningen 249.99 USD. Ikke noe freeware her, nei.
Mvh Stein
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 15:00
Alle misforståelser er oppklart.

Jeg har pratet med Eirik, og han viste meg ganske riktig at det står "Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.61 [Free Express Edition]" i bunnen her.

Grunnen er at softwaren leveres som en installasjonspakke uavhengig av hvilken versjon (Edition) vi skal kjøre, og vi har ikke aktivert oss som Premiumforumeier enda.

Denne aktiviseringen er en prossess som flere må samarbeide om. Den er underveis, og i løpet av ettermiddagen skal vi være tilbake med "riktig" grense for antall PMer.

Dette til informasjon!

Edited by steppen - 05 september 2009 at 15:24
Mvh Stein
Back to Top
a[c]e View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 april 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote a[c]e Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 september 2009 at 15:17
Good good!

Da forsøker jeg igjen senere Smile
ace@samlerforumet.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.