MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Quote
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Quote

 Post Reply Post Reply
Author
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Quote
    Posted: 13 januar 2005 at 22:42

Hei!

Når man skal svare på en melding, og quote fra denne velger man sitér-funksjonen. Men hvordan gjør jeg det dersom jeg skal quote fra flere forskjellige meldinger i mitt svar?

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 januar 2005 at 22:56
Originally posted by Roger Roger wrote:

Hei!

Når man skal svare på en melding, og quote fra denne velger man sitér-funksjonen. Men hvordan gjør jeg det dersom jeg skal quote fra flere forskjellige meldinger i mitt svar?

Tja, Roger, jeg vet ingen annen råd enn ...

Originally posted by Roger Roger wrote:

Hei!

Det er sikkert ikke bare jeg som er litt anglofil på dette forum. På linken under kan man se 2005-nyhetene til Hornby, dessverre ennå som mye tekst og lite bilder.

.. å klippe og lime ..

Originally posted by Roger Roger wrote:

Hei!

2005-nyheter fra Roco, foreløpig bare i tekst-form (men det er jo messe i Nürnberg til måneden, så da får vi jo se om det ikke dukker opp noen bilder etterhvert også):

.. fra ønskede innlegg (i et annet vindu  )

Dog, dårlig med referanser på hvor jeg hentet sitatene, så kanskje det finnes andre måter ...?

Bjørn Egil
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 januar 2005 at 23:10

Hei!

Slik som dette?

Originally posted by b e pedersen b e pedersen wrote:

Jeg skal ikke egle meg inn på Rogerns tirader, men vil bare nevne et par produkter som noen kanskje synes det er greit å vite om ..

Originally posted by b e pedersen b e pedersen wrote:

Men å satse på å gjøre siste-minutt-innkjøpet  på Lidl, tror jeg neppe er å satse på. Jeg har ikke akkurat inntrykk av at disse utenommatlige tilbudene er i særlig store mengder ....

Originally posted by Roger Roger wrote:

"Som var 3mm tjukt, og kosta 250-300kr for ca 20km2".

Det hørtes ut som ett utrolig bra kjøp(!). Har du stort hobbyrom slik at du får plass til hele rullen?

Kunsten er tydeligvis å klippe og lime fra ett annet bilde enn det man skriver svaret i....

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,043 seconds.